• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • TrueResolution
    Björkskogen skrev 2025-01-22 05:45:18 följande:

Ff säger Trifasisk nu 👀 ligger bra över mitt snitt. Sjukt spännande nu. Får hem test i EM, hur ska man kunna jobba idag? 😂

Men guuuud så spännande! Uppdatera oss!! 😍
  • Anonym (Ardna)
    TrueResolution skrev 2025-01-22 09:09:54 följande:
    Men hur gick det för dig att testa? 🤩🙏🍀
  • TrueResolution
    Anonym (Ardna) skrev 2025-01-22 09:17:13 följande:
    Men hur gick det för dig att testa? 🤩🙏🍀

TROR det kanske kanske växer en liten bebis i min mage ... 🥺 Blev så chockad och så svagt att jag inte vet vad jag ska tro!  måste hitta ett digitalt. Bor dock i världens håla 😂

• 7barnsmamman87
    TrueResolution skrev 2025-01-22 09:09:54 följande:
    Men hallå! Du då? Här går vi och väntar med spänning! 🥰

Jag kunde inte låta bli att beställa hem ett gäng test imorse, fast jag hade bestämt att inte göra det. 🙈 Idag när jag kollar mig i spegeln tycker jag att jag har jättemycket blodådror på brösten.. Men, jag vet egentligen inte om jag kanske alltid har det haha! 
    Väntar på nummer 8
  • 7barnsmamman87
    TrueResolution skrev 2025-01-22 09:35:16 följande:

TROR det kanske kanske växer en liten bebis i min mage ... 🥺 Blev så chockad och så svagt att jag inte vet vad jag ska tro!  måste hitta ett digitalt. Bor dock i världens håla 😂

Men det där är väl ändå positivt!! ❤️❤️❤️
  • Anonym (Ardna)

Grattis! Klart det där är positivt 😍🙏 Det behövs inget digitalt! 🥳
  • Björkskogen

Det där är positivt!! 😍 

Ja jag testar i EM nån gång 👀 återkommer med resultatet 😂
  • Anonym (Ardna)

Mina var inte starkare när jag plussade 10dpo med vårt första barn 🙏❤️
  • cheryblossom

Har följt dig i bim-trådarna som funnits sedan i somras, är såå glad för din skull! Jag plussade för en vecka sedan, väldigt svagt på äl+9, känns overkligt! Jag behövde också ta ett digitalt för att ta in det på riktigt. 
  • TrueResolution
    7barnsmamman87 skrev 2025-01-22 09:38:45 följande:
    Men hallå! Du då? Här går vi och väntar med spänning! 🥰

Jag kunde inte låta bli att beställa hem ett gäng test imorse, fast jag hade bestämt att inte göra det. 🙈 Idag när jag kollar mig i spegeln tycker jag att jag har jättemycket blodådror på brösten.. Men, jag vet egentligen inte om jag kanske alltid har det haha! 

håller absolut tummarna att det av annan anledning denna månaden! 🙏🏻

Björkskogen skrev 2025-01-22 09:44:49 följande:
    Det där är positivt!! 😍 

Ja jag testar i EM nån gång 👀 återkommer med resultatet 😂

Spännande med test på ingång, du måste uppdatera oss! Visst är vi snarlika i tidsfas?

Svar på tråden BIM januari 2025