Relationer värdelöst för män.
Vad vinner en man på att inleda en relation idag?
Vad vinner en man på att inleda en relation idag?
En god tanke, men inget jag tror på. Kvinnor tröttnar på just sin man. Varför skulle annars en annan kvinna sedan vilja ha denna dissade man?
Familjefäder träffar ofta en ny efter en separation.
Ja men så är det. Kvinnor ställer alltid en massa orimliga krav. Visst kan det vara mysigt att umgås och mysa med en härlig kvinna men när min nuvarande relation tar slut så ska jag nog vara ensam och satsa på nåt ONS lite då och då. Blir ekonomisk fördelaktigt och behöver inte lägga tid på en massa onödigt tjafs.
En god tanke, men inget jag tror på. Kvinnor tröttnar på just sin man. Varför skulle annars en annan kvinna sedan vilja ha denna dissade man?
Vad vinner en kvinna på att inleda en relation? De väldigt konstig fråga.. vill du ha ett svar från biologisk, social, eller politisk perspektiv kan ju skilja sig lite..
Eller ännu en tråd av kvinnohataren?
Ja men så är det. Kvinnor ställer alltid en massa orimliga krav. Visst kan det vara mysigt att umgås och mysa med en härlig kvinna men när min nuvarande relation tar slut så ska jag nog vara ensam och satsa på nåt ONS lite då och då. Blir ekonomisk fördelaktigt och behöver inte lägga tid på en massa onödigt tjafs.
Har bara läst TS och den första kommentaren. Det förväntas lite mer av en äldre man? Eller har du stannat i utvecklingen och är lika osmart som pojkar på 18 år? För isåna fall föredrar jag sex med pojkar på 18 år... Kvinnan är könet som föder barn, det viktigaste könet, tyvärr. Hon bör respekteras för att hon inte tar makten till att göra vad hon vill med sin egen kropp, och klonar sig själv, för att få det mest lyckade barnet ever. Kvinnor överger sin egen vilja på många olika sätt, och kan dessutom tänka sig att vara med någon mindre attraktiv än en pojke (genom ONS med dem unga), o.s.v., många olika uppoffringar... Så nu måste du vara lika schysst tillbaka och visa mogenhet och förståelse, och därför bara vara trogen till henne som du lärt känna mycket, och respektera henne i ett förhållande. :)
tjejer ger en bara massa problem och ångest idag... och alla krav dom ställer på män också