• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-25 07:22:03 följande:
    Nytt test idag, så blev det en skugga igen (direkt) tycker själv den är för grå för att kunna betyda ngt. Skickar med så får vi se om ni ser ngt.
    Sådär såg ju mina ut på äl+8 eller 9. Hur långt efter äl är du?
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-25 10:40:29 följande:

Åhh vad roligt att se plus I tråden!! Grattis!!! håller tummarna För er andra att ni också får ett plus!!

idag har jag gått över bim med en dag och börjat få ordentligt med *ursäkta* vita flytningar.. känns som mensen rinner till, springer på toa men där är inget och brösten ömmar som bara den :o ska testa imorgon om den inte har kommit, den brukar nämligen vara 2-3 dagar sen så vill inte få några förhoppningar, har alltid försökt hålla koll mellan äl och mensen men skojar inte med er när jag säger att den är sig olik varje gång och varit i alla år 😅 

men 2025 är vårat år!! Håller tummarna för att detta året ska ge oss alla ett plus!!

Jaa hejja hejja, 2025 for the win!!

Hoppas alla har en fin helg 🥰
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-25 12:50:38 följande:
    Sådär såg ju mina ut på äl+8 eller 9. Hur långt efter äl är du?
    Är på äl+12 enl lh test. Går man på temp så är det äl+10. 
    Men tror 12 för jag känner mig väldigt emotionell idag så tror mensen kommer imorgon...
  • Anonym (villhaentill)

Skulle ju testa imorgon var planen, men vi (jag och min sambo) köpte test och spontan testade? blev ett stort och tydligt plus!!!! Kan inte fatta att jqg ska göra denna resa igen!!! håller tummarna att den vill stanna Och att ni andra får erat plus ❤️

• Haja98
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-25 16:38:34 följande:

Skulle ju testa imorgon var planen, men vi (jag och min sambo) köpte test och spontan testade? blev ett stort och tydligt plus!!!! Kan inte fatta att jqg ska göra denna resa igen!!! håller tummarna att den vill stanna Och att ni andra får erat plus ❤️

Men wow!! Stort grattis! Vilken bra start på åretPlus
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-25 16:31:51 följande:
    Är på äl+12 enl lh test. Går man på temp så är det äl+10. 
    Men tror 12 för jag känner mig väldigt emotionell idag så tror mensen kommer imorgon...
    Men tempen är väl alltid mest rättvisande?
    Hoppas hoppas det blir ett plus! ❤️
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-25 16:38:34 följande:

Men wohoo, GRATTIS!
  • Anonym (villhaentill)
    Haja98 skrev 2025-01-25 17:11:45 följande:
    Men wow!! Stort grattis! Vilken bra start på åretPlus
    Tack så jättemycke, håller tummarna för dig 😃
  • Anonym (villhaentill)
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-25 20:13:19 följande:
    Men wohoo, GRATTIS!
    Tack så jättemycket och detsamma till dig 🥰🥰
  • Haja98

Äl+10 och bim-2, negativa tester på morgonurinen Rynkar på näsan Trodde verkligen att idag var dagen jag skulle få se något på testerna! Bifogar bild för att se om någon annan eventuellt ser något jag inte ser, men är väldigt säker på att det är negativa tester jag tog! Rynkar på näsan

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?