• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-26 08:26:45 följande:

Äl+10 och bim-2, negativa tester på morgonurinen Rynkar på näsan Trodde verkligen att idag var dagen jag skulle få se något på testerna! Bifogar bild för att se om någon annan eventuellt ser något jag inte ser, men är väldigt säker på att det är negativa tester jag tog! Rynkar på näsan

Nej jag ser tyvärr inget alls 😭

Men jag ska dela med mig av en annan gravresa för ca 6 år sen. (Nu blev det ingen bebis utan en abort sen men det är en annan historia)
    Jag testade på tidigt då med och äl+10 fick jag negativt på morgonurinen.
    Jag var dock övertygad om att jag var gravid och drack sparsamt och höll mig, och efter lunch den dagen fick jag svagt svagt pos på cb plus.
    Så jag tycker ändå det finns hopp om du känner dig gravid ❤️
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-26 09:59:57 följande:
    Nej jag ser tyvärr inget alls 😭

Men jag ska dela med mig av en annan gravresa för ca 6 år sen. (Nu blev det ingen bebis utan en abort sen men det är en annan historia)
    Jag testade på tidigt då med och äl+10 fick jag negativt på morgonurinen.
    Jag var dock övertygad om att jag var gravid och drack sparsamt och höll mig, och efter lunch den dagen fick jag svagt svagt pos på cb plus.
    Så jag tycker ändå det finns hopp om du känner dig gravid ❤️
    Åh vad fantastiskt att höra ändå!! Tycker verkligen min kropp känts annorlunda mot vad den brukar mellan ÄL och mensen!! Jag håller fortfarande tummarna ❤️
  • Anonym (Barn nr 3)

Tog ett digitalt idag 🥰

• Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-26 15:31:17 följande:

Tog ett digitalt idag 🥰

Wow!! Vad det känns "på riktigt" när man även får det positivt på ett digitalt! 
  • Sarafamliv

Tog ett digitalt idag 🥰

Super grattis till plusset!! Så roligt!!
  • Haja98

Varit stressad på kvällen vilket ibland kan göra mig illamående, men har verkligen fått kämpa mot att spy och har samma känsla som precis innan man måste springa till toan för att kräkas.. men fortsatt negativa test även när jag hållit mig några timmar nu på eftermiddagen och sen testat! Håll tummarna för mitt morgontest imorgon! ❤️ Bim-1 då! 

• Maramba

Tog ett digitalt idag 🥰

Stort grattis!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-26 19:39:49 följande:

Varit stressad på kvällen vilket ibland kan göra mig illamående, men har verkligen fått kämpa mot att spy och har samma känsla som precis innan man måste springa till toan för att kräkas.. men fortsatt negativa test även när jag hållit mig några timmar nu på eftermiddagen och sen testat! Håll tummarna för mitt morgontest imorgon! ❤️ Bim-1 då! 

Håller allt jag har!
  • Anonym (Tredje)

Tog ett digitalt idag 🥰

Så roligt! Grattis 😁
  • Haja98

Hann aldrig testa mig imorse, utan vaknade att att mensen kom tidigt.. Gråter

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?