ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Äl+10 och bim-2, negativa tester på morgonurinen
Trodde verkligen att idag var dagen jag skulle få se något på testerna! Bifogar bild för att se om någon annan eventuellt ser något jag inte ser, men är väldigt säker på att det är negativa tester jag tog! 
Tog ett digitalt idag 🥰

Tog ett digitalt idag 🥰
Tog ett digitalt idag 🥰
Varit stressad på kvällen vilket ibland kan göra mig illamående, men har verkligen fått kämpa mot att spy och har samma känsla som precis innan man måste springa till toan för att kräkas.. men fortsatt negativa test även när jag hållit mig några timmar nu på eftermiddagen och sen testat! Håll tummarna för mitt morgontest imorgon! ❤️ Bim-1 då!
Tog ett digitalt idag 🥰

Varit stressad på kvällen vilket ibland kan göra mig illamående, men har verkligen fått kämpa mot att spy och har samma känsla som precis innan man måste springa till toan för att kräkas.. men fortsatt negativa test även när jag hållit mig några timmar nu på eftermiddagen och sen testat! Håll tummarna för mitt morgontest imorgon! ❤️ Bim-1 då!
Tog ett digitalt idag 🥰

Hann aldrig testa mig imorse, utan vaknade att att mensen kom tidigt..