• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Maramba
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-15 08:27:30 följande:

Tog ett test idag på äl+8 jag tycker mig skymta ngt men skulle lika gärna kunna vara line eyes så jag avvaktar och tar nytt imorgon 😊

men så spännande! 😊 du har ingen bild? 

äl+5 för mig och tiden går långsamt. 

• Sarafamliv

Tog ett test idag på äl+8 jag tycker mig skymta ngt men skulle lika gärna kunna vara line eyes så jag avvaktar och tar nytt imorgon 😊

Vad kul för dig!! Samma hände för mig faktiskt men vågar inte ropa hej än! Jag kan ta bild imorgon och lägga upp ifall de blir starkare 👍
  • Maramba
    Sarafamliv skrev 2025-02-15 10:23:54 följande:
    Vad kul för dig!! Samma hände för mig faktiskt men vågar inte ropa hej än! Jag kan ta bild imorgon och lägga upp ifall de blir starkare 👍
    spännade! är du på Äl+8?
  • Sarafamliv

Hittade en bild från igår, asså 7 dagar efter ägglossning, idag var den aningens starkare men tog ingen bild men tar imorgon 👍 ser ni nått på bilden?
  • Kottens
    Sarafamliv skrev 2025-02-15 10:53:50 följande:

Hittade en bild från igår, asså 7 dagar efter ägglossning, idag var den aningens starkare men tog ingen bild men tar imorgon 👍 ser ni nått på bilden?

tycker minsann jag skymtar något 😍 uppdatera oss!! 

• Sarafamliv
    Kottens skrev 2025-02-15 16:06:32 följande:

tycker minsann jag skymtar något 😍 uppdatera oss!! 

Kul! Hoppas den fortsätter stiga!
  • Syren93

Spännande! Ser fram emot uppdatering!
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-15 21:42:09 följande:
    Spännande! Ser fram emot uppdatering!
    Tyvärr ser mina tester aningens ljusare ut idag så är inte så optimistisk.. hoppas inte detta är min tredje kemiska graviditet på 4 månader!  Mår dock fortfarande illa men har inga kramper eller liknande längre! Vi får väl se helt enkelt ❤️
  • Anonym (ÖnskarSladdis)

ÄL+3 och känner mig helt tömd på energi? och lite lätt mensvärk?

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?