• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Maramba
    Sarafamliv skrev 2025-02-17 09:36:10 följande:
    Ser exakt ut som min när jag plussade den här månaden, är ÄL+10 idag och de är mycket starkare! Så fortsätt testa varje dag ❤️ håller tummarna!
    Åh tack snälla för pepp! ❤️
  • Maramba
    Haja98 skrev 2025-02-17 16:42:26 följande:
    Jag ser något tydligt!!
    Tusen tack för att du kollade! 🥰
  • Haja98

Jag är på ÄL+5 idag och haft lite huggande smärtor långt ned i magen från och till, annars symptomfri hittills! Får se om jag kan hålla mig från att börja testa 😅 Håller verkligen tummarna för en liten 2025 bebis

• Sarafamliv
    Haja98 skrev 2025-02-17 20:16:14 följande:

Jag är på ÄL+5 idag och haft lite huggande smärtor långt ned i magen från och till, annars symptomfri hittills! Får se om jag kan hålla mig från att börja testa 😅 Håller verkligen tummarna för en liten 2025 bebis

Håller tummarna för dig!
  • Haja98
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-18 07:16:14 följande:
    Dagens test 
    Åh stort grattis!!
  • Anonym (Tredje)
    Haja98 skrev 2025-02-18 07:53:58 följande:
    Åh stort grattis!!
    Tack! 😁
  • Maramba
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-18 07:16:14 följande:

Dagens test 
    Wow stort grattis!! 🥰
  • Maramba

äl+8 och inga tydliga besked för min del. Ser svaaaga streck på min billiga stickor idag med. Går knappt att fota förrän de torkat. Vill testa med annat märke så jag kan jämföra ifall de bara är spökstreck men hade inga hemma imorse. Kommer med posten ikväll så det är bara att avvakta. 

hur går det för er andra i tråden?

• Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-18 08:30:48 följande:

äl+8 och inga tydliga besked för min del. Ser svaaaga streck på min billiga stickor idag med. Går knappt att fota förrän de torkat. Vill testa med annat märke så jag kan jämföra ifall de bara är spökstreck men hade inga hemma imorse. Kommer med posten ikväll så det är bara att avvakta. 

hur går det för er andra i tråden?

Maramba skrev 2025-02-18 08:01:47 följande:
    Wow stort grattis!! 🥰

Tack! 
    Vilken styrka har testen? 
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?