• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Maramba

Äl+7 idag och testandet börjar. Mina ögon ser linjer överallt så jag litar inte alls på dem, haha. Inte kan ni se nåt här? 
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-17 08:14:34 följande:

Äl+7 idag och testandet börjar. Mina ögon ser linjer överallt så jag litar inte alls på dem, haha. Inte kan ni se nåt här? 
    Haha är precis likadan. Har så svårt fall av line eyes, ser även linjer på ett vitt papper.

Jag ser tyvärr inget men fortfarande tidigt.

Jag tog test imorse och jag tycker mig se linje och premom appen tycker sig också se ngt..

• Maramba
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-17 08:22:50 följande:
    Haha är precis likadan. Har så svårt fall av line eyes, ser även linjer på ett vitt papper.

Jag ser tyvärr inget men fortfarande tidigt.

Jag tog test imorse och jag tycker mig se linje och premom appen tycker sig också se ngt..

Iiih så spännande! jag ser inte men jag ser ju också att la liten blir dålig när man laddar upp här. Du har inte mer närbild att ladda upp? Men alltså om till och med premom appen ser, då måste det ju vara nåt där tänker jag?! 😄 hur många dagar efter Äl är du? 
  • Sarafamliv
    Maramba skrev 2025-02-17 08:14:34 följande:
    Jag ser visst en skugga där! Håller tummarna!
  • Maramba
    Sarafamliv skrev 2025-02-17 09:15:11 följande:
    Jag ser visst en skugga där! Håller tummarna!

Åh tack! Här är testet från en annan vinkel. 
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-17 09:06:42 följande:
    Iiih så spännande! jag ser inte men jag ser ju också att la liten blir dålig när man laddar upp här. Du har inte mer närbild att ladda upp? Men alltså om till och med premom appen ser, då måste det ju vara nåt där tänker jag?! 😄 hur många dagar efter Äl är du? 
    Nä jag tog tyvärr inga fler bilder 
    Äl+9 du?
  • Maramba
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-17 09:26:04 följande:
    Nä jag tog tyvärr inga fler bilder 
    Äl+9 du?
    Okej jag är 7 dagar efter ägglossning så det är ju väldigt tidigt för min del. Mer rimligt testande för din del 😆
  • Sarafamliv
    Maramba skrev 2025-02-17 09:22:33 följande:
    Ser exakt ut som min när jag plussade den här månaden, är ÄL+10 idag och de är mycket starkare! Så fortsätt testa varje dag ❤️ håller tummarna!
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-17 09:28:33 följande:
    Okej jag är 7 dagar efter ägglossning så det är ju väldigt tidigt för min del. Mer rimligt testande för din del 😆
    Ja alltså man måste ju börja någonstans 😂
    Vissa plussar ju så tidigt så inte alls orimligt kan jag tycka. 
  • Haja98
    Maramba skrev 2025-02-17 09:22:33 följande:
    Jag ser något tydligt!!
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?