• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Maramba
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-18 09:05:45 följande:
    Maramba skrev 2025-02-18 08:01:47 följande:
    Wow stort grattis!! 🥰

Tack! 
    Vilken styrka har testen? 
    De mäter från 10. Otroligt vad dåligt det syns när man laddar upp här på FL. Här är bild på ena testet efter det torkat. Då syns strecket verkligen tydligt men eftersom det är efter tiden så är det ju liksom inte giltigt. Vill mest se om det syns här på FL. 
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-18 09:34:02 följande:
    De mäter från 10. Otroligt vad dåligt det syns när man laddar upp här på FL. Här är bild på ena testet efter det torkat. Då syns strecket verkligen tydligt men eftersom det är efter tiden så är det ju liksom inte giltigt. Vill mest se om det syns här på FL. 
    Jag vet. Familjeliv vill bara att vi alla ska framstå som galna och ser saker som inte finns 😂 

Äl+8 är ff tidigt. Men jag vet exakt hur man är. Jag testar typ två gånger/dagen, upplever att på EM syns det starkare.
  • Maramba
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-18 10:08:00 följande:
    Jag vet. Familjeliv vill bara att vi alla ska framstå som galna och ser saker som inte finns 😂 

Äl+8 är ff tidigt. Men jag vet exakt hur man är. Jag testar typ två gånger/dagen, upplever att på EM syns det starkare.
    Hahaha ja är det någonstans man framstår som lite galen så är det här på FL. 
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Maramba skrev 2025-02-18 08:30:48 följande:

äl+8 och inga tydliga besked för min del. Ser svaaaga streck på min billiga stickor idag med. Går knappt att fota förrän de torkat. Vill testa med annat märke så jag kan jämföra ifall de bara är spökstreck men hade inga hemma imorse. Kommer med posten ikväll så det är bara att avvakta. 

hur går det för er andra i tråden?

ÄL+5
    lite mensvärk/molvärk och lite lätt illamående, mådde mer illa igår. Har mer ångest för ev magsjuka eller nåt, har ingen tid eller lust med det
  • Haja98

ÄL+7 och negativt graviditetstest nu på morgonen, känner inte heller riktigt några symptom denna månad 😢

• Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-18 10:36:44 följande:
    Hahaha ja är det någonstans man framstår som lite galen så är det här på FL. 
    Hur gick det idag?
  • Maramba
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-18 12:31:23 följande:
    ÄL+5
    lite mensvärk/molvärk och lite lätt illamående, mådde mer illa igår. Har mer ångest för ev magsjuka eller nåt, har ingen tid eller lust med det
    Håller tummarna att ni klarar er från magsjuka och att illamåendet beror på något annat. 
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Maramba skrev 2025-02-19 07:30:36 följande:
    Håller tummarna att ni klarar er från magsjuka och att illamåendet beror på något annat. 
    Dotter blev magsjuk här hemma igår, men inte jag, har mått lite mindre illa men undrar om det kanske är så att jag mådde illa ÄL+4 för att kroppen prducerar lite mer progesteron för att ägget ska kunna fästa efter ÄL?

Idag är iaf iaf ÄL+6 har molande värk i magen till o från vilket jag haft sedan ÄL, samt så har jag börjat få en del vita flytningar.. har BIM om 5 dagar.. Hade sagt att jag skulle hålla mig till BIM med att testa.. men tror ni jag kan ta ett tidigt test i helgen eller är det dumt?  
  • Maramba
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-19 07:27:43 följande:
    Hur gick det idag?

Nej det gick inte bra. Såg streck igårkväll med men upplevde de svagare än tidigare. Imorse hade tempen dippat rejält vilket jag tolkar som att det är kört. Såg inget streck på testet imorse. 

känns dock tidigt att tempen rasar redan på Äl+9 pga mens samtidigt som det känns för sent för att vara pga implantationsdipp. Jag räknar mig som helt ute för den här månaden oavsett. 

• Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-19 12:45:29 följande:

Nej det gick inte bra. Såg streck igårkväll med men upplevde de svagare än tidigare. Imorse hade tempen dippat rejält vilket jag tolkar som att det är kört. Såg inget streck på testet imorse. 

känns dock tidigt att tempen rasar redan på Äl+9 pga mens samtidigt som det känns för sent för att vara pga implantationsdipp. Jag räknar mig som helt ute för den här månaden oavsett. 

Implantationsdipp? 😁
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?