starrsky skrev 2025-06-07 20:21:48 följande:
Jag tror att efter 4 insättningar gör de någon extra utredning men vet inte riktigt vad det innebär, kan vara skönt att utreda vidare själv privat redan nu (om ekonomin tillåter).
Vad ledsamt att höra att det inte fäste :(
Är det någon på jobbet/i vänskapskretsen ni pratat med? Jag berättade faktiskt för min chef o närmsta kollegor (så de förstår varför jag plötsligt har sjukdagar o läkartider här o där), det var faktiskt rätt skönt så man slipper låtsas som att allt är tipptopp hela tiden. Blev överraskad om att fler dela med sig om att vara/varit i liknande sits, detta är så mkt vanligare än man tror. Sen behöver det inte betyda att man behöver uppdatera folk mer än så.
Ta hand om varandra. Förr eller senare är det er tur också ❤️
En lite uppdate.
Vårt sista embryo fäste inte heller.
Dock var denna cykel lite annorlunda. Tjejen var väldigt kissnödig på slutet innan testdag. Ingen mensvärk öht , som hon haft varje gång inan.. På fredagen gick hon på toa (då var det som rosa stänk och nån lite klump) Sedan kom mensen dagen efter. Tar progesteron 2 ggr per dag.
Så vi ska tillbaka Akademiska om 1 vecka. Fick boka in en längre tid pga av lite genomgång av lite fler tester som vi ska göra. Orkar fan inte höra frasen " allt ser bra ut" en gång till.
Uppenbarligen är det nått som inte stämmer. 100-miljoners frågan är ju vad som är felet :)
Ja min chef vet om, samt våra familjer. Men jag orkar typ inte prata om det mera så håller det mesta inom mig bara.
Allt känns meningslöst dock. Verkligen allt. Försöker verkligen vara positiv för bådas skull.