• Anonym (Glad)

Bara bada bastu

Vilket drag! Grattis!

• Svar på tråden Bara bada bastu
  • Meddelande borttaget
  • Spucks
    Anonym (nvi) skrev 2025-03-09 14:22:26 följande:
    Nej, inte mer än du. 
    Det kan diskuteras ...
  • Anonym (nvi)
    Spucks skrev 2025-03-09 14:21:11 följande:
    Varför slutar du inte bara svarar, om du inte vill prata med någon? Du har sagt till mig flera gånger att jag ska sluta prata med dig och även till andra i tråden. Varför tycker du att det är andras ansvar att sluta svara dig, när du inte vill prata med någon?

Det finns speciell bastulotion, den smörjer man in sig medan man sitter i bastun och svettas. Kan jag rekommendera. Kanske tom du kan klara av att slappna av lite då.

Redan svarat på din första fråga. 

Bryr mig inte om några lotioner. Noll intresse för bastubadande som sagt.

• Anonym (nvi)
    Spucks skrev 2025-03-09 14:23:33 följande:
    Det kan diskuteras ...
    Inte intresserad.
  • Spucks
    Anonym (nvi) skrev 2025-03-09 14:23:40 följande:

Redan svarat på din första fråga. 

Bryr mig inte om några lotioner. Noll intresse för bastubadande som sagt.

Ja, just det, du behöver ju försvara dig, för du blir attackerat. Skrattande

Hitta ett annat sätt att slappna av då. Du verkar ha rätt lätt att vara nära att explodera, du behöver kanske en revolution där du kan verkligen explodera så allt kommer ut. Synd bara att en revolution inte är svensk. Obestämd
  • Anonym (nvi)
    Spucks skrev 2025-03-09 14:28:39 följande:
    Ja, just det, du behöver ju försvara dig, för du blir attackerat. Skrattande

Hitta ett annat sätt att slappna av då. Du verkar ha rätt lätt att vara nära att explodera, du behöver kanske en revolution där du kan verkligen explodera så allt kommer ut. Synd bara att en revolution inte är svensk. Obestämd
    Löjligt svar. Måns låt är standardpop i Sverige som sagt. Slappna av själv och sluta tjafsa om du nu stör dig på atr jag försvarar mig.
  • Snälla Killen
    Anonym (nvi) skrev 2025-03-09 14:15:56 följande:
    Inte det minsta, blir bara stressad och irriterad av ditt ständiga bråkande.

Nej, bada bastu gillar jag inte alls eftersom det torkar ut min hy och det är en löjlig stereotyp att påstå att alla finnar skulle göra detta.

Och mitt råd till dig är att sluta tjafsa med folk som redan sagt ifrån. Du är ju inte vidare avslappnad du heller vilket märks.
    Gå och lägg dig istället för att vara bitter över att vi äntligen skickar ett bidrag som representerar skandinavisk kultur, på ett skämtsamt sätt.

Vi behöver det, Europa behöver det i tider som dessa 🙂
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (50-talist)
    Anonym (nvi) skrev 2025-03-09 14:21:30 följande:
    Tror jag inte det minsta på. Jag känner flera finnar som inte har ett sånt intresse. Långt ifrån alla gillar att sitta i en överhettad vrå och svettas, det säger sig självt. 
    Att svettas i en bastu är bra för både kroppen och knoppen. Det är forskat att bastubad är väldigt bra för människan. Kroppen blir renare efter bastubad då alla porer öppnat sig och när man duschar efteråt då är man verkligen ren.

Man tänker även bättre i en bastu. Många svåra diskussioner har utretts i en bastu. Det kan man läsa på nätet om man inte tror på det.

Men helt klart alla klarar inte av bastubad.
  • Spucks
    Anonym (nvi) skrev 2025-03-09 14:30:34 följande:
    Löjligt svar. Måns låt är standardpop i Sverige som sagt. Slappna av själv och sluta tjafsa om du nu stör dig på atr jag försvarar mig.

Du har väl också sparkat omkring saker när din kära Måns inte blev först, eller hur!?
    Jag är väldigt avslappnat, det är ju inte jag som klagar och gnäller och är frustrerad för världen inte gör exakt som jag vill.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Bara bada bastu