BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Aha för jag läste någonstans att börjar man närma sig Höjning skulle man testa på kvällen men imorse hade det sjunkit igen så får väll bara vänta.
Är nu på ÄL+7 och igår kände jag av ett hastigt stick i vad jag tror är högra sidan av livmodern, idag har jag under morgonen känt av ytterligare något litet stick och haft lite mild molande värk till och från. Med andra ord känns det som att det skulle kunna vara något på gång, men samtidigt så tvivlar jag på om det verkligen är så att jag känner detta eller om det är för att jag läst om att det kan vara så och nu känner efter extremt mycket?😅
Vågar inte riktigt hoppas på något, har också bestämt mig för att testa tidigast på söndag, men helst kunna hålla mig lite längre ifall mensen inte hinner dyka upp före detta men vi får se hur det går!
Hur går det för er andra?❤️
Dagarna går så fruktansvärt långsamt...
Är på BIM-3 och ÄL+12 idag och fortfarande inget positivt testresultat.
Håller hoppet uppe genom att tro och hoppas på att det är en sen implantation.
I morse testade jag med:
RFSU testa tidigt: Negativt
RFSU testa ofta: Negativt
ClearBlue Ultratidigt: Extremt ljust positivt streck.
Det är med Clearblues Ultratidigt test tror jag inte alls på.
Har haft detta extremt ljusa streck varje dag i snart en vecka.
Har haft konstig värk i nedre delen av magen i 3-4 dagar men har inte känt något sen i förrgår.
Annars har jag börjat få mina typiska "mensen är på g"-symptom.
Ömma bröstvårtor, munsår och känner mig halvkrasslig på morgonen som sen går över efter någon timme.
Något som också håller hoppet uppe här att läsa hur många som får sena positiva test. Till och med efter BIM... Så jag får hoppas på ett sånt resultat :)
Mensen har kommit för mig så jag hoppar ur Maj-tråden. Håller så tummarna för er alla andra! ❤️
Kommer säkert komma tillbaka till Juni-tråden nästa vecka, men just nu skönt med lite mental paus ☺️🤗
Ja väldigt långsamma dagar här med, jag är sjukskriven för ryggskott så tiden går extra långsamt när jag bara går hemma hela dagarna. Men det blir bättre iaf så om några dagar blir det förhoppningsvis mer fart i livet igen 😅
NC har bekräftat min ÄL så det känns toppen iaf. Men det var lite seg tempökning denna gång och appen har satt ÄL senare än vad jag tycker. Tror jag har mer rätt, i så fall är det ÄL+4 idag. Jag har faktiskt lite värk nere i tjejmagen, har haft hela tiden sedan ÄL, vet inte varför men är väl bara så denna gång.
Lycka till nästa månad Vallmo93 🌸

Tjejer! Nojig som vanligt! Men ser inte tempen bättre ut denna graviditet jämfört med den innan som blev ett MA?