BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
2 dagar kvar till bim, så blandade känslor.. är så sugen på att sticka iväg & köpa ett graviditets test, men jag kommer bli så besviken om det inte visar något
12 dpo idag & jag har inte plussat tidigare än 13/14 dpo tidigare, så idag vågar jag absolut inte men det börjar klia i fingrarna för morgon dagen
Har en stickande känsla i vänster bröstvårta, hunger känsla, & i tisdag fick jag ett ihållande värk i livmodern som vara ett par minuter. Och hoppas så att det var ägget som fäste.. vet inte vad jag ville med detta egentligen, mer än att skriva av mig!
2 dagar kvar till bim, så blandade känslor.. är så sugen på att sticka iväg & köpa ett graviditets test, men jag kommer bli så besviken om det inte visar något
12 dpo idag & jag har inte plussat tidigare än 13/14 dpo tidigare, så idag vågar jag absolut inte men det börjar klia i fingrarna för morgon dagen
Har en stickande känsla i vänster bröstvårta, hunger känsla, & i tisdag fick jag ett ihållande värk i livmodern som vara ett par minuter. Och hoppas så att det var ägget som fäste.. vet inte vad jag ville med detta egentligen, mer än att skriva av mig!
Jag är på ÄL +7 idag. Känner mig extremt frysen! Och haft såna enorma humörsvängningar och bölat för inget..
PMS? Tidigt tecken? Vet ej.. ska hålla mig till ÄL+9 i alla fall!
Uppdaterar listan då mensen kom idag 5-6 dagar innan Bim 😢 håller tummarna för er andra ❤️
BIM LISTA MAJ
Rumpetrollet, 2a barnet, 13:e försöket efter 2 MA (➕)
2/5 - Monki19, 1a barnet. (-)
2/5 - Elisand, 1a barnet, 8:e försöket (-)
2/5 - Lovve123 2a barnet, 1a försöket (-)
3/5 - Lily96, 1a barnet (-)
4/5 - Joss4n94, 1a barnet
4/5 - Anonym4848, 2a barnet, 8e försöket efter MA
4/5 - Anonym (Hoppaspåbebisnr3), 3:e barnet, 1:a cykel efter preventivmedel ➕
5/5 - 7barnsmamman87, 4e barnet, (första gemensamma) 18:e försöket
5/5 - Sarasi, 1a barnet (-)
5/5 - cccarolinne, 1a barnet, 4e försöket (➕)
5/5 - enlitentill, 4:e barnet, 1a försöket (-)
5/5 - MammaMG, 2a barnet, (2 mf) 6:e försöket ➕
6/5 - konstmamma, 2a barnet, 6e försöket ➕
6/5 - Bebispandan, 1 barnet, 7:e försöket (-)
8/5 - Annpor. 2a barnet, 5e försöket
9/5 - Valentines. 1a barnet, 3:e försöket
9/5 - elliibellii, 1a barnet, 10e försöket
9/5 - Nanathalie, Försök till sladdis (barn på 8 och 12 sedan tidigare), slutat räkna försök då vi försökt över 1 år, med 1 MA i v.11. Dock tredje försöket sedan MA:t i februari.
10/5 - Kiwiii, 2a barnet, 1a försöket
10/5 - mitu93, 1a barnet, 16e försöket
11/5 - Rhea, 1a barnet, 5e försöket
12/5 - Ardna, 2a barnet, 2a försöket ➖
12/5 - Dunderar, 1a barnet 3dje försöket
12/5 - jjkkll2, 3:e barnet, 4:e försöket efter MA ➕
12/5 - summerstriker, 3:e barnet 1 försöket
12/5 - Hokuspokusan 3:e barnet, 8:e försöket
12/5 - blommanc 3:e barnet, 5:e försöket (➕?)
14/5 - Ella92, 1:a barnet, 3:e försöket efter MF
15/5 - Vallmo93, 1a barnet, 1a försök efter X
15/5 - Zozoi, 2a barnet, 18:e försöket
16/5 - Lisisfisis, 1:a barnet, 4:e försöket (➕)
16/5 - Lorem 1:a barnet, 5:e försöket sedan MA
16/5 - Hoppaspånr3, 3dje barnet, 5e försöket (➕)
16/5 - fröken grön, 1:a barnet, 1:a försöket
17/5 - Lillrömpa 3:e barnet, 2 försöket
20/5 - Bellis9207 1a barnet, 2:e försöket (➖)
21/5 - Lilly48 1:a barnet, 1:e försöket (insemination)
22/5 - mothertotwo
22/5 - Önskan97, 1:a barnet, 7:e försöket
23/5 - Tredje 3:e barnet, (två MA, kemisk)
23/5 - surrkusen1, 3 barnet, första försöket
24/5 - syren93, 2a barnet, 5:e försöket (3 missfall)
25/5 - Juniverse, 1a barnet 6e försöket ( 1 utomkveds ) 26/5 - Siripiri, 1:a barnet, 6e försöket, (2 kem, 1mf v6 & ett X i dec)
27/5 - Elisand, 1:a barnet, 9e försöket
30/5 Lovve123 2a barnet, 2a försöket
30/5 Hoppaspåtur. 6e barnet (11 graviditeter I bagaget, 3 MA varav 1 nu i januari, 1 utomkvedeshavandeskap, 2 "vanliga " missfall + 2 kemiska som jag inte vet om det räknas som grav)
Vet ej - Hoppaspånr1. 1a barnet, första försöket efter MA
31/5 - Monki19, 1a barnet. Försökt sedan juli 2024.
31/5 - Lily96, 1:a barnet, 6:e försöket (tro jag
Tror ni det här kan stämma trots att min temp varit så konstig innan ägglossning i så fall? 
Vaknade upp så ledsen idag. Känns som vi totalt missat vår chans den här gången😭 Är på cd 16 och vi har av olika anledningar bara fått till det 1gr på cd 12. Totalt missat det fertila fönstret. Har inte tagit ägglossningstest den här gången så vet inte EXAKT när ägglossning skett men övertygad om att det är försent.
Det blev tjafsigt här hemma igår. Första gången vi nästintill bråkade pga TTC. Antar att jag var FÖR tydlig, oromantisk och satte press på honom. Mood-killer. Inte för att vi ens var nära, det var verkligen inte mysläge. Och han var så passivt aggressiv, nästan nonchalant och oförstående. Jäkla skit. Känns så hopplöst. Nu måste vi vänta en hel månad tills nästa försök. Så bortkastat.
Någon annan som hamnat i tjafs-träsket under TTC?
Sorry för klagoinlägg! Hoppas ni andra haft bättre förutsättningar och får en riktigt fin helg ☀️
Inte i samma situation men vill bara skicka styrkekramar till dig. Det är är mycket känslor i allt det här. Men vi finns här så skriv av dig när du vill ❤️ Här inne finns vi för varandra
Vaknade upp så ledsen idag. Känns som vi totalt missat vår chans den här gången😭 Är på cd 16 och vi har av olika anledningar bara fått till det 1gr på cd 12. Totalt missat det fertila fönstret. Har inte tagit ägglossningstest den här gången så vet inte EXAKT när ägglossning skett men övertygad om att det är försent.
Det blev tjafsigt här hemma igår. Första gången vi nästintill bråkade pga TTC. Antar att jag var FÖR tydlig, oromantisk och satte press på honom. Mood-killer. Inte för att vi ens var nära, det var verkligen inte mysläge. Och han var så passivt aggressiv, nästan nonchalant och oförstående. Jäkla skit. Känns så hopplöst. Nu måste vi vänta en hel månad tills nästa försök. Så bortkastat.
Sorry för klagoinlägg! Hoppas ni andra haft bättre förutsättningar och får en riktigt fin helg ☀️
Brukar den vara oregelbunden? Annars låter det väldigt tidigt kan det inte vara nidblödning?
Uppdaterar listan då mensen kom idag 5-6 dagar innan Bim 😢 håller tummarna för er andra ❤️
BIM LISTA MAJ
Rumpetrollet, 2a barnet, 13:e försöket efter 2 MA (➕)
2/5 - Monki19, 1a barnet. (-)
2/5 - Elisand, 1a barnet, 8:e försöket (-)
2/5 - Lovve123 2a barnet, 1a försöket (-)
3/5 - Lily96, 1a barnet (-)
4/5 - Joss4n94, 1a barnet
4/5 - Anonym4848, 2a barnet, 8e försöket efter MA
4/5 - Anonym (Hoppaspåbebisnr3), 3:e barnet, 1:a cykel efter preventivmedel ➕
5/5 - 7barnsmamman87, 4e barnet, (första gemensamma) 18:e försöket
5/5 - Sarasi, 1a barnet (-)
5/5 - cccarolinne, 1a barnet, 4e försöket (➕)
5/5 - enlitentill, 4:e barnet, 1a försöket (-)
5/5 - MammaMG, 2a barnet, (2 mf) 6:e försöket ➕
6/5 - konstmamma, 2a barnet, 6e försöket ➕
6/5 - Bebispandan, 1 barnet, 7:e försöket (-)
8/5 - Annpor. 2a barnet, 5e försöket
9/5 - Valentines. 1a barnet, 3:e försöket
9/5 - elliibellii, 1a barnet, 10e försöket
9/5 - Nanathalie, Försök till sladdis (barn på 8 och 12 sedan tidigare), slutat räkna försök då vi försökt över 1 år, med 1 MA i v.11. Dock tredje försöket sedan MA:t i februari.
10/5 - Kiwiii, 2a barnet, 1a försöket
10/5 - mitu93, 1a barnet, 16e försöket
11/5 - Rhea, 1a barnet, 5e försöket
12/5 - Ardna, 2a barnet, 2a försöket ➖
12/5 - Dunderar, 1a barnet 3dje försöket
12/5 - jjkkll2, 3:e barnet, 4:e försöket efter MA ➕
12/5 - summerstriker, 3:e barnet 1 försöket
12/5 - Hokuspokusan 3:e barnet, 8:e försöket
12/5 - blommanc 3:e barnet, 5:e försöket (➕?)
14/5 - Ella92, 1:a barnet, 3:e försöket efter MF
15/5 - Vallmo93, 1a barnet, 1a försök efter X
15/5 - Zozoi, 2a barnet, 18:e försöket
16/5 - Lisisfisis, 1:a barnet, 4:e försöket (➕)
16/5 - Lorem 1:a barnet, 5:e försöket sedan MA
16/5 - Hoppaspånr3, 3dje barnet, 5e försöket (➕)
16/5 - fröken grön, 1:a barnet, 1:a försöket
17/5 - Lillrömpa 3:e barnet, 2 försöket
20/5 - Bellis9207 1a barnet, 2:e försöket (➖)
21/5 - Lilly48 1:a barnet, 1:e försöket (insemination)
22/5 - mothertotwo
22/5 - Önskan97, 1:a barnet, 7:e försöket
23/5 - Tredje 3:e barnet, (två MA, kemisk)
23/5 - surrkusen1, 3 barnet, första försöket
24/5 - syren93, 2a barnet, 5:e försöket (3 missfall)
25/5 - Juniverse, 1a barnet 6e försöket ( 1 utomkveds ) 26/5 - Siripiri, 1:a barnet, 6e försöket, (2 kem, 1mf v6 & ett X i dec)
27/5 - Elisand, 1:a barnet, 9e försöket
30/5 Lovve123 2a barnet, 2a försöket
30/5 Hoppaspåtur. 6e barnet (11 graviditeter I bagaget, 3 MA varav 1 nu i januari, 1 utomkvedeshavandeskap, 2 "vanliga " missfall + 2 kemiska som jag inte vet om det räknas som grav)
Vet ej - Hoppaspånr1. 1a barnet, första försöket efter MA
31/5 - Monki19, 1a barnet. Försökt sedan juli 2024.
31/5 - Lily96, 1:a barnet, 6:e försöket (tro jag