Anonym (A-Ö) skrev 2025-05-31 18:15:47 följande:
Jag sökte vidare och kom väll fram till ung det du skrev! Tack för svar! 🙏🏽🌸
Ja du, det vet inte jag eller min man heller. Ringde mödravården i samband med det och de undrade om jag var gravid, men det är jag inte. Dock fick jag sent missfall efter halva graviditeten i slutet på mars, så vet inte om det är därför det spökat som det gjort. Men bm sa att man kan vara hyper fertil efter en graviditet, så kanske det isf? Det är ju därför jag försöker spåra min ägglossning. Har aldrig haft så innan och äe Inte riktigt klok på cb idagsläget så att säga. 🤷🏻?♀️😅
Ah förstår, beklagar ditt missfall! 🌻 ja det kan man kanske vara, jag blev gravid direkt efter mitt missfall utan mens emellan. Fick missfall tidigt dock, i vecka 5 typ 😊
Men jag tror det bästa med CB advance är att börja testa utefter den dagen den säger, och sedan testa varje dag fram till fast smiley. När den fasta smileyn kommer så vet man att ägget släpper inom 48h, så bara köra på 😂 känns ändå orimligt att man skall ha flera lh ökningar per cykel så det kanske blir lite knas när man testar för mycket och med olika behållare ❤️ hoppas du snart landar i det! 😊