Anonym (Ardna) skrev 2025-05-20 09:46:37 följande:
Jag använder easy at home, älskar dem. Använde cb digitala ett tag när vi försökte med första men tyckte de stämde dåligt med tempen.
Vi försöker ligga varann dag när det är möjligt vi är i det fertila fönstret, vilket är typ tre veckor de senaste månaderna som jag hoppats äl ska komma men inte kommit förrän dag 24-29 😅 Det är ju lättare sagt än gjort med en liten 😅 Men den har vandrat lite tidigare från mars till april, så hoppas ytterligare några dagar tidigare denna månaden 🙏
Vad kul, då använder du de jag använde sist. Får nog beställa ett paket typ nu. Jag gjorde mig av med allt för typ 1.5 månad sen för jag skulle försöka ta det på volley. Sjukligt nog blev jag gravid ändå. Gick på äl känningar i magen. Men vill ha lite mer koll nu så vi inte börjar för tidigt eller missar den helt.
Vi låg varannan dag i början av denna resa. Nu ligger vi typ någon gång i veckan, kanske 2. Så vi måste veta mer exakt när det är på G för att inte missa det helt. Vi har liksom tappat det roliga med sex, det är mer bebisverkstad. Vi har inte legat sedan senaste ägglossningen som blev kemiskt.
Blö, känner jag. Men det ska nog lösa sig, i framtiden 😂