Nanathalie skrev 2025-05-23 09:23:27 följande:
Håller med i det med de fertila flytningarna. Har onekligen blivit gravid ändå då tror inte just flygningarna påverkar, alltså man har säkerligen sekret men det kan vara runt tappen också. Måste inte landa i underkläderna.
Däremot rekommenderar jag fertilitetsglidmedel! Om man som jag inte har särskilt mycket flytningar kan det vara skönt att stötta upp med lite glidmedel, och då ska man vara vaksam på om det glidmedel man köper eller använder är spermiedödande eller försvårar för spermierna att simma.
Jag använder ett glidmedel från concieve som ska förenkla för spermierna. Tips!😊
Har också använt glidmedlet från conceive plus ibland, dock var det inte var inblandat när sonen blev till. Så vi har bara använt det utan lycka 😅 Men antingen den eller preeseed som är till för att hjälp spermierna när man behöver använda glidmedel.
Hur ser dina äl test ut nu?
Jag är på cd 11 och hoppas ändå jag ska få en överraskning med tidigare äl denna månaden, men än är de svaga. (Vilket är tur, för jag skulle säkert panika även för en tidig ägglossning innan dag 14 🙈).
Efter mycket om och men och tvekande beställde jag en Tempdrop igår, men den kan ta några veckor att komma hem. Men till nästa cykel hoppas jag den ska vara igång 🤗