Anonym (Förstår er båda) skrev 2025-05-21 14:11:26 följande:
Jag förstår inte var du fått det ifrån. Det finns onekligen flera som skrivit i denna tråden , jag en av dem, att de borde göras per automatik så att situationer som denna kan undvikas.
Om det alltid görs så behöver situationer som denna inte uppstå. Pappan hade inte behövt sparka undan benen på mamman till sitt barn, pappan hade fått svar utan att behöva fråga med allt det väcker och familjen hade fortfarande varit intakt.
Men, TS, kanske ändå bra att han visade sina sanna färger nu? Om det nu ska finnas något positivt i allt detta tråkiga så är det nog ändå det tänker jag.
Hade ts kunnat ta frågan - har du varit otrogen , ens ? Nu var det ju inte det han sa men hade hon blivit lika hysterisk då för man anklagar ju henne! Man måste väl ändå kunna fråga något sådant om man känner oro.
Nu gjorde ju inte mannen det. Han bad om ett test. För han känner väl en oro. Och om han gjorde det lugnt och sansat så tycker jag inte att han gjort något fel? För hur ska han kunna veta att det är hans? Och med den reaktionen, då hade jag med krävt ett
Känner mannen oro är väl något skevt eller? Tilliten? Finns den? Ska man bli arg då?