• Anonym (Arg)

Han kräver faderskapstest

Vi har varit tillsammans i många år och helt utan befog kräver han faderskapstest, alltså anklagar mig för otrohet, och jag är så arg och ledsen att jag överväger att göra slut. Barnet är beräknat i höst och han säger att han inte
    tänker ta på sig faderskapet utan test.

Någon som varit med om det här?

• Svar på tråden Han kräver faderskapstest
  • Anonym (Jvx)
    Anonym (Arg) skrev 2025-05-22 12:27:57 följande:
    Vad är det då? Om enda sättet barnet skulle kunna vara någon annans är otrohet, så vad är det om inte en anklagan?

Jag tycker du blrde se det mer från hans håll 

Anonym (Jvx) skrev 2025-05-22 12:29:02 följande:

Mina åsikter kommer också från en som alltid varit trogrn men utsatt för flera otrogna män. 

Jag tycker ändå att det här är bara en fråga som jag kan fatta att han vill ställa?

Han säger ju inte DU HAR VARIT OTROGEN. han vill bara ha en bekräftelse på att det ÄR hans. Han ska ju skriva på ett papper om ett för alltid - ansvar. Att hon säger att hon varit trogen kan väl vem som helst säga. Hemskt men det är ju så? Kolla på forumet, mängder med folk ligger ju runt och ljuger sina älskade i ansiktet 

• Anonym (Jvx)

Jag hade varit helt okej med frågan för jag vet att jag inte rört någon annan.

• Anonym (Arg)
    Anonym (Jvx) skrev 2025-05-22 12:30:38 följande:

Jag tycker du blrde se det mer från hans håll 

Anonym (Jvx) skrev 2025-05-22 12:29:02 följande:

Mina åsikter kommer också från en som alltid varit trogrn men utsatt för flera otrogna män. 

Jag tycker ändå att det här är bara en fråga som jag kan fatta att han vill ställa?

Han säger ju inte DU HAR VARIT OTROGEN. han vill bara ha en bekräftelse på att det ÄR hans. Han ska ju skriva på ett papper om ett för alltid - ansvar. Att hon säger att hon varit trogen kan väl vem som helst säga. Hemskt men det är ju så? Kolla på forumet, mängder med folk ligger ju runt och ljuger sina älskade i ansiktet 

Jag vill inte leva med någon som inte litar på mig.
  • Anonym (Jvx)
    Anonym (Arg) skrev 2025-05-22 12:29:53 följande:
    Jag har inte nekat honom att testa, men jag kommer inte ta honom tillbaka när han inser vilken idiot han är. Han förstörde familjen med det här, så nu får han leva med det valet.

Okej, jag tycker inte det är att förstöra utan binda ihop till en familj. Han ville vara säker på vad han skriver på. Ett livslångt ansvar. Det är inte ett husdjur. Även om det också är ansvar 

• Anonym (Jvx)
    Anonym (Arg) skrev 2025-05-22 12:31:14 följande:
    Jag vill inte leva med någon som inte litar på mig.

Nej okej. 

Men frågan är fortfarande hur ni egentligen har det? Varför litar han inte på dig? 

Förhållandet var kanske inte så bra ändå då. Bäst för er båda?

Vad säger killen? När du säger att du inte vill vara med honom mer 

• Anonym (Jvx)

Jag tror hans oro bottnar i något och det behöver du / ni se över.  Men nu har du ju redan dumpat honom så.

• Anonym (Rolf)
    Anonym (Förstår er båda) skrev 2025-05-22 09:43:41 följande:
    Och var får du detta ifrån?
    Eller det är bara din personliga åsikt om kvinnor?

(Från en alltid trogen kvinna som utsatts för otrohet från motsatta könet)
    Ta en tur till Medelhavsområdet och hör vad ortsborna säger om engelskor och svenskor. Det är inga smickrande omdömen.....
  • Anonym (A)
    Anonym (Rolf) skrev 2025-05-22 12:59:46 följande:
    Ta en tur till Medelhavsområdet och hör vad ortsborna säger om engelskor och svenskor. Det är inga smickrande omdömen.....
    Och vad säger lokalbefolkningen i Thailand om svenska män?

Ditt skitsnack om svenska kvinnor har inget med TS att göra. Däremot säger det en del om dig.
  • Anonym (osmart)

Men alltså kunde han inte bara ta ett hårstrå eller nåt sen och skicka in själv privat?

• Anonym (osmart)
    Anonym (Rolf) skrev 2025-05-22 12:59:46 följande:
    Ja de har säkert en objektiv och faktamässig insyn över saken. Mycket vetenskapligt och pålitligt. Bra källa, ortsborna i medelhavsområdet.
Svar på tråden Han kräver faderskapstest