• Anonym (Arg)

Han kräver faderskapstest

Vi har varit tillsammans i många år och helt utan befog kräver han faderskapstest, alltså anklagar mig för otrohet, och jag är så arg och ledsen att jag överväger att göra slut. Barnet är beräknat i höst och han säger att han inte
    tänker ta på sig faderskapet utan test.

Någon som varit med om det här?

• Svar på tråden Han kräver faderskapstest
  • Anonym (Smidaren)
    Anonym (osmart) skrev 2025-05-22 15:48:06 följande:
    Ja de har säkert en objektiv och faktamässig insyn över saken. Mycket vetenskapligt och pålitligt. Bra källa, ortsborna i medelhavsområdet.
    Nä, men lokalbefolkning i Thailand där säger dom såklart den absoluta sanningen om svenska män, eller hur?
  • Anonym (Jvx)
    Anonym (Smidaren) skrev 2025-05-22 16:08:43 följande:
    Nä, men lokalbefolkning i Thailand där säger dom såklart den absoluta sanningen om svenska män, eller hur?
    Men det hör inte hit för ts har väl inte varit med en från thailand eller . 
  • Anonym (osmart)

Samma sak där, vill man ha hårda fakta så ska man fråga ortsbefolkningar i andra länder
  • Anonym (H)
    Anonym (Arg) skrev 2025-05-22 12:31:14 följande:
    Jag vill inte leva med någon som inte litar på mig.
    Förstår jag, skulle inte heller vilja det.
  • Anonym (H)
    Anonym (Jvx) skrev 2025-05-22 12:31:58 följande:

Okej, jag tycker inte det är att förstöra utan binda ihop till en familj. Han ville vara säker på vad han skriver på. Ett livslångt ansvar. Det är inte ett husdjur. Även om det också är ansvar 

Det är att förstöra när man inte visar tillit till sin partner.
  • Anonym (H)
    Anonym (Jvx) skrev 2025-05-22 12:33:02 följande:

Nej okej. 

Men frågan är fortfarande hur ni egentligen har det? Varför litar han inte på dig? 

Förhållandet var kanske inte så bra ändå då. Bäst för er båda?

Vad säger killen? När du säger att du inte vill vara med honom mer 

Varför vill han testa överhuvudtaget, har han inte rent mjöl i påsen.
  • Anonym (H)
    Anonym (Jvx) skrev 2025-05-22 12:35:20 följande:

Jag tror hans oro bottnar i något och det behöver du / ni se över.  Men nu har du ju redan dumpat honom så.

Förstår henne.
  • Anonym (H)
    Anonym (Rolf) skrev 2025-05-22 12:59:46 följande:
    Ta en tur till Medelhavsområdet och hör vad ortsborna säger om engelskor och svenskor. Det är inga smickrande omdömen.....
    Så du menar att svenska män är helgon.
  • Anonym (H)
    Anonym (A) skrev 2025-05-22 13:03:52 följande:
    Och vad säger lokalbefolkningen i Thailand om svenska män?

Ditt skitsnack om svenska kvinnor har inget med TS att göra. Däremot säger det en del om dig.
    Thailand verkar ha glömts bort.
  • Anonym (A)
    Anonym (Jvx) skrev 2025-05-22 12:35:20 följande:

Jag tror hans oro bottnar i något och det behöver du / ni se över.  Men nu har du ju redan dumpat honom så.

Han lämnade henne. Ljug inte. 
Svar på tråden Han kräver faderskapstest