Anonym (Ta det lugnt) skrev 2025-05-24 10:24:24 följande:
Varför funkar jag såhär?!
ÄR EXKAT SÅ HÄR
Jag löste det genom att skaffa kk vid sidan om mitt nuvarande förhållande. Insåg att många män är svin så fort jag hittade en fantastisk kille, bra värderingar, bra ekonomi, snygg, jobbar i samma bransch, toppen familj. Då rykte jag till "I gotta keep this one", så sexet fick sköta sig på annat håll. Har kk som jag utforskar nya saker med, har haft alla möjliga sorters sex och har sex med min partner men "exploderar" av kåthet på ett hotell eller weekendresa istället för att förstöra min relation. Orgasmen är inte värd att blåsa upp ett bra förhållande och eventuella farn till mina barn, orgasamen är inte heller värd att jag ska gå miste om en kille som tjänar mer än mig för de är inte många och jag tappar direkt lusten av att vara med en man som tjänar mindre än mig.
Somliga kommer hata mig och hatar redan, för visst är jag otrogen? Men jag pallar inte, en gång vill jag vara den okänsliga, respektlösa och hjärtlösa kvinnan som är taskig mot en man för hur många män har inte kört över kvinnor och kör över oss hela tiden? Visst är det synd att vara otrogen? Det är också att ligga utanför äktenskap och here we are. Njut av sexet, otrohet har nyanser. Jag anser inte att jag är otrogen för jag byter partner, är inte kär i någon och knappt berättar mitt riktiga namn för dem. Har inga relationer, bara sex.
Förutom att du är svinig,
så säger du emot dig själv på ett häpnadsväckande tydligt sätt. Det är som om du inte har något korttidsminne, vilket är ganska märkligt att se i skriven form
Du börjar inlägget med att skriva om hur du löser ditt nuvarande
förhållande. På slutet påstår du att du
inte har något förhållande.
I mitten på inlägget skrivet du att du
visst är otrogen, för att sedan, några rader nedan, skriva att du
inte anser att du är otrogen.
Sedan är det så lågt att rättfärdiga ditt beteende med att att "
män kört över kvinnor" .
Det uttalandet får dig inte att framstå i bättre dager, om du trodde det.
Ditt snack om pengarna är också helt ologiskt. Du skriver att din
nuvarande kille tjänar mer än dig, sedan skrivet du att du
direkt tappar lusten om mannen tjänar mindre.
Inte relavant då du ändå tappar lusten (även om han tjänar mer och har god ekonomi)
Ditt snack om att många män är svin är också helt irrelevant... Och någon konstig orsak till att du måste vara otrogen mot din fina kille.