• Anonym (Kan alltid bli vackrare)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

• Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?
  • Studentpappa
    Anonym (Niklas) skrev 2025-06-14 18:47:26 följande:
     Antar att du är frånskild, separerad pappa. Eftersom du pratar om vad kvinnorna ska ha.

Då vet du även att du själv inte är speciellt iintressant för kvinnor utan barn t ex. Dom skulle inte ens se åt ditt håll. 
    Så då blir kanske några morsor på den fotbollsplanen högaktuella för dig. 

Sen tycker jag män överlag är helt besatta av vikt numera. Män är faktiskt mer överviktiga än kvinnor. När ni nu är så inne på det. Ska det inte vara låg kost så är det detta.

Jag förstår helt att fler kvinnor slutar dejta män och att ni blir osynliga för dessa. Jag misstänker även att det låga barnafödande har göra med hur män behandlar och det på kvinnor idag.   

Bara titta på adolescene , sen tror jag nya Beck filmen. Även handlar om detta ämne. Och den typiska "Alfa -hannen" Män som beter sig så här. Saknar dock helt självinsikt. Men det kanske är helt rätt att dom ser till att förökningen avtar.
    Din analys är så fel den kan bli, ts frågar efter vad som gör en kvinna attraktiv och jag svarar utifrån min åsikt. Att vara fet kommer aldrig vara attraktivt i min värld, men pinnsmal behöver du absolut inte vara. 

Sen att många män också är feta är inte vad ts frågar efter så det lämnar jag därhän. Jag har inte varit singel på 22 år och kommer inte bli heller. Men du är antar jag?

Skulle jag någon gång mot förmodan bli singel skulle jag absolut inte jaga efter kvinnor utan barn då jag absolut inte vill ha fler än de jag redan har.
    Ride it like you stole it
  • Just Precis

Orka fråga män vilka saker som är tändande och avtändande och sedan racka på dem och att alla män är så hemska när de ger sina, högst personliga, svar.

Frågan var inte om de väljer en kvinna med drag X, y och X över någon som inte har det 10 ggr av 10, det hade kanske varit lite deppigt. Frågan var vad, som man själv kan påverka, som män tycker påverkar attraktionskraften. Jag tycker inte att svaren är konstiga på de premisserna.

Men jag saknar typ ?snäll? eller ?omtänksam? faktiskt - det är ju sånt man kan jobba upp och sådant jag ändå trodde skulle hamna på någras topplista?

• Anonym (snyggast)

Om dom har ett ansikte som Alva Bratt. Då e dom attraktiva!

• Anonym (Man)
    Anonym (Niklas) skrev 2025-06-14 18:47:26 följande:
     Antar att du är frånskild, separerad pappa. Eftersom du pratar om vad kvinnorna ska ha.

Då vet du även att du själv inte är speciellt iintressant för kvinnor utan barn t ex. Dom skulle inte ens se åt ditt håll. 
    Så då blir kanske några morsor på den fotbollsplanen högaktuella för dig. 

Sen tycker jag män överlag är helt besatta av vikt numera. Män är faktiskt mer överviktiga än kvinnor. När ni nu är så inne på det. Ska det inte vara låg kost så är det detta.

Jag förstår helt att fler kvinnor slutar dejta män och att ni blir osynliga för dessa. Jag misstänker även att det låga barnafödande har göra med hur män behandlar och det på kvinnor idag.   

Bara titta på adolescene , sen tror jag nya Beck filmen. Även handlar om detta ämne. Och den typiska "Alfa -hannen" Män som beter sig så här. Saknar dock helt självinsikt. Men det kanske är helt rätt att dom ser till att förökningen avtar.
    Vad du går in hårt. Denna tråd handlar om kvinnors utseende, inte om kvinnor har det bättre utan män. Starta gärna en sådan tråd om du är sugen att diskutera ämnet..
  • Anonym (Kvna)
    Anonym (C) skrev 2025-06-14 19:04:34 följande:
    Man undrar varför det har blivit så.
    Sant!
  • Anonym (Kvna)
    Anonym (Kvna) skrev 2025-06-23 16:34:49 följande:
    Sant!
    Oj! Citerade på fel person.
  • Anonym (MMannen)
    Anonym (Kan alltid bli vackrare) skrev 2025-06-12 23:08:07 följande:
    Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

Utseendet (viktigast)
    1. Normalvikt
    2. Långt hår
    3. Vårdad klädsel

Beteendemässigt (viktigast)
    1. Positiv
    2. Ambitiös
    3. Omhändertagande 
  • Zamboni

För min del tycker jag att flera viktiga och attraktiva egenskaper delas av båda könen. Även om jag inte attraheras sexuellt av män så tycker jag att självständighet, smartness, lugn, nyfikenhet och positivitet är egenskaper som får mig att tycka om människor generellt.

Det som får mig att dra öronen åt mig är neurotiska, maniska och osäkra personer. Såna som klänger sig fast vid andra som ett slags mentalt kardborrband. Såna som använder olika diagnoser som ursäkt för ett pissigt beteende,

Tyvärr så blir utbudet rätt dåligt för min del, singel senaste 11 åren men letar inte efter någon. Det blir en del sex emellanåt men inget fast förhållande. Utseende är ju förgängligt, alla åldras och förändras därmed. Klart att det är trevligt med ett fint utseende, men jag tycker människor blir vackra genom sina egenskaper, inte genom silikonbröst, botox eller smink som många kvinnor verkar gilla.

• ClarkKent

Väldigt attraktivt om en kvinna är: 
    1. trygg sig själv 
    2. vet vad hon vill (på det stora hela)
    3. Charm och glimten i ögat 

Klart det finns vissa fysiska attribut som Spelar roll men Det är så oerhört mycket mer attraktivt med de saker ovan än allt annat plastigt och ytligt som många bedömer/bedöms på vid ett första ögonkast. 

Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?