• Anonym (Kan alltid bli vackrare)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

• Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:19:15 följande:
    Jo.
    Nej, jag pratade om de män i tråden som beskrivit omhändertagande som en positiv egenskap, vilket är ej röd flagga för kvinnor som vill ha en jämställd relation.
  • Anonym (x)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-29 17:50:38 följande:
    Jo, det kan man få de allra flesta kvinnor vill ha barn och även har en sådan läggning, att de vill ta hand om barn (inte mansbarn dock vilket är nåt helt annat). 
    Problemet med det är att det fortfarande inte gäller alla så det kan man inte alls utgå ifrån när man väljer någon att skaffa barn med. Man behöver veta mer än så om personen än att den har ett visst kön.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:23:02 följande:
    Jo.
    Nej. Var skulle jag ha skrivit det? du har missuppfattat isåfall.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:25:43 följande:
    Jo.
    Var? Peka ut inlägget där jag skulle ha sagt detta?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:27:06 följande:
    Nej.
    Nej, för det finns inte något sådant inlägg. Jag har aldrig vänt mig till dig personligen utan endast till de manliga medlemmar i tråden som beskrivit önskemål på en omhändertagande kvinna.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Svanken)
    Anonym (Man) skrev 2025-06-29 11:30:04 följande:
    Mår du inte bra idag och behöver låta nedlåtande? 
    Jag mår utmärkt. Jag är bara faktabaserad och fakta säger att du antingen menar något riktigt osexigt eller inte har grepp om nyanser i språket.

Jag försökte göra den mindre negativa tolkningen, men nu får jag istället anta att du vill ha en sjuksköterska som tvättar dig, kommer med bäcken och serverar mat på bricka.

Stämmer det?
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?