• Anonym (Kan alltid bli vackrare)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

• Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:27:30 följande:
    Nej. Jo, du skrev ju nyss att vuxenheten sitter i beteendet. 

Vilka vill ha en extramamma? Ta fram citat.

Nej, det sa jag inte, löjligt påstående av dig. 

Jag sa att det sitter både i beteende och ålder. Barn har inte åldern inne att köra bil som sagt, hur vuxet de än må bete sig i övrigt. 

Att som vuxen man vilja ha en kvinna som tar hand om honom och lagar hans mat är inte att bete sig vuxet själv. Detta är vad män syftar på när de nämner såna löjliga önskemål.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:41:21 följande:
    Okej, så du har aldrig skrivit: "Nej, att vara ett barn handlar inte bara om faktisk ålder utan även om beteende."

Jo, han har det.

Jag frågade efter citat gällande extramammor, ta fram dom.
    Det handlar om både och när vi pratar om lillgammal eller mansbarn. Sånt sitter i beteende och ålder. Finns inget mer att dividera om där.

Nej, eftersom det inte är tillåtet och det vet du. 

Omhändertagande är bara ett kodord för extramamma. Det är inte svårt att förstå.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:00:49 följande:
    Ditt inlägg här är kodord för nekrofil. Jag behöver inte bevisa det jag påstår.

Jo, han har specialtillstånd, han är fem år, född 1965.
    Nej, då jag aldrig pratat om döda människor så lägg av. 

En vuxen man behöver inte bli omhändertagen eller att någon lagar hans mat. Detta är vuxna egenskaper som alla vuxna män borde ha lärt sig att göra själva. I annat fall är de knappast redo för några förhållanden med kvinnor. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?