• Anonym (Kan alltid bli vackrare)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

• Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:04:29 följande:
    Nakt=neofrilfil, det är ett kodord. Vad äcklig du är!
    Nej. Stämmer inte alls.

Nej, det är jag inte. Det är inte jag som tog upp ämnet utan du. Det säger rätt mycket om dig faktiskt. 

Och nu handlade inte diskussionen om mig utan om mansbarn som vill att kvinnor ska ta hand om dem. Det är inte attraktivt som sagt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:08:06 följande:
    Nakt=nekrofil, det är ett kodord. Vad äcklig du är!
    Nej som sagt. Du kan sluta upp med såna falska anklagelser för det är bara osmakligt. 

Och det handlar fortfarande inte om mig då jag aldrig skulle begära av en man att vara omhändertagande. Det är ingen positiv egenskap att ha för någon som är vuxen och föredrar att ta hand om sig själv.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:10:47 följande:
    Jag bor i backen upp mot Gråberget i Majorna i Göteborg, i en trivsam etta med sovalkov. Jag har lätt autism, eller autistiska drag. Om någon säger emot mig i debatter tar jag det personligt och måste försvara mig, det är inte mitt fel, det är andras fel. Ibland träffar jag mina nevöer, tyvärr är dom pojkar och kommer bli män och det är ju inte så bra. Jag har ett rätt knubbigt barnsligt utseende och trivs i min playsuite. Jag vill inte inte att män ska se mig som någon sexuell. Jag är mellan 35-45. Tja tja. 

Det spelar ingen roll var du bor nånstans, det är inte relevant för diskussionen.

Bidra med något vettigt istället och håll dig till topic.

Vill säga till andra här i ämnet att aldrig lista såna egenskaper som vi pratat om på den senaste sidan. Det får er att framstå som inkompetenta och omogna.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:14:36 följande:
    Jag bor i backen upp mot Gråberget i Majorna i Göteborg, i en trivsam etta med sovalkov. Jag har lätt autism, eller autistiska drag. Om någon säger emot mig i debatter tar jag det personligt och måste försvara mig, det är inte mitt fel, det är andras fel. Ibland träffar jag mina nevöer, tyvärr är dom pojkar och kommer bli män och det är ju inte så bra. Jag har ett rätt knubbigt barnsligt utseende och trivs i min playsuite. Jag vill inte inte att män ska se mig som någon sexuell. Jag är mellan 35-45. Tja tja. 

Vilka er syftar du på?
    Jag syftar naturligtvis på de män som skrivit i tråden att de föredrar omhändertagande kvinnor. Duh.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:17:16 följande:
    Jag är inte man.

Jag pratade inte heller om dig specifikt. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?