• Anonym (Kan alltid bli vackrare)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

• Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?
  • Anonym (x)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-29 14:55:54 följande:
    Man kan utgå från hur majoriteten av människor faktiskt fungerar och inte lista sånt som för de allra flesta är ganska självklart. Man behöver liksom inte skriva att hon måste borsta tänderna heller.
    Nej det kan man inte vara utgå ifrån, när det gäller att välja vem ska skaffa barn med behöver man vara mer noggrann än så.
  • Anonym (snyggast)

Hon ska ha fina tänder och leende. 
    Busig blick och fina ögon
    Fin kropp, normal vikt

Hon ska va glad och skämtsam 
    humor
    Snäll

• Anonym (MMannen)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-29 13:52:04 följande:
    Du kommer dock inte ha så mycket att välja på då det du skriver är avskräckande för kvinnor eftersom kvinnor inte gillar mansbebisar. Det är ett sådant intryck du ger när du listar såna egenskaper.
    Eeh. Jag är redan gift.

Att du hävdar att man är en mansbebis för att man vill ha en omhändertagande kvinna säger bara vilken nivå du ligger på. Finns ingen vettig man som vill ha något annat. 
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (MMannen) skrev 2025-06-29 16:58:18 följande:
    Eeh. Jag är redan gift.

Att du hävdar att man är en mansbebis för att man vill ha en omhändertagande kvinna säger bara vilken nivå du ligger på. Finns ingen vettig man som vill ha något annat. 
    Nej, det säger snarare något om din egen låga mansbebis-person. För inte över denna på normala, vettiga män som vuxit upp och inte letar efter en extramamma som daltar deras barnsliga arslen. 
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (x) skrev 2025-06-29 15:01:48 följande:
    Nej det kan man inte vara utgå ifrån, när det gäller att välja vem ska skaffa barn med behöver man vara mer noggrann än så.
    Jo, det kan man få de allra flesta kvinnor vill ha barn och även har en sådan läggning, att de vill ta hand om barn (inte mansbarn dock vilket är nåt helt annat). 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 17:55:12 följande:
    Hej igen Mayjel, du skrev likadant här: I inlägg 53 www.familjeliv.se/forum/thread/83233463-relationer-vardelost-for-man/6

En man kan per definition inte vara ett barn, begreppen utesluter varandra.
    Jag heter inte Mayjel och du har fel när det kommer till definitionen av ett mansbarn. Barnslighet sitter inte bara i åldern utan också i hur man beter sig.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:03:35 följande:
    Nej det gör du inte, det är ditt nick här på forumet. Aha, då har wikipedia och FN fel då? sv.wikipedia.org/wiki/Barn

Biologin och juridiken har också fel. 

Vad ska vi välja att tro på, MajornaMayjel eller etablerade källor? Jag väljer det sista.
    Nej, det är det inte och sluta ljuga om mig.

Mansbarn är ett lika etablerat uttryck det med en klar definition.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?