• Anonym (Kan alltid bli vackrare)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

• Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:07:09 följande:
    Du skriver bara på exakt samma sätt och från samma enhet? Okej.

Är det nu din autism kommer fram? Man och barn är två skilda begrepp. Liksom barn och åldring inte går att foga samman på ett korrekt sätt. Varit nere på Chapmans torg något i dag? Du hade visst hotat folk på ett annat forum med.
    Jag har ingen autism, sluta ljuga som sagt.

Nej, att vara ett barn handlar inte bara om faktisk ålder utan även om beteende.

Vill man som vuxen man bli omhändertagen (likt vissa mansbarn i tråden) så är man ett mansbarn.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-29 18:09:05 följande:
    Jag har ingen autism, sluta ljuga som sagt.

Nej, att vara ett barn handlar inte bara om faktisk ålder utan även om beteende.

Vill man som vuxen man bli omhändertagen (likt vissa mansbarn i tråden) så är man ett mansbarn.
    Dom flesta i en relation gillar att bli lite omhändertagna. Det känns bra.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (Man) skrev 2025-06-29 18:10:33 följande:
    Dom flesta i en relation gillar att bli lite omhändertagna. Det känns bra.
    De flesta kvinnor gillar dock inte att vara mammor åt sina pojkvänner. Det är en viss skillnad det.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:11:18 följande:
    Du ljög alltså i den tråden du skrev att du hade det, okej.

Aha, så wikipedia och FN har fel, juridiken och biologin har också fel, okej.

När är man ett åldringsbarn då? Har du umgåtts mycket med 92-åriga barn? Och hur är det med vuxna fyraåringar, är det vanligt? Jag känner en femåring som är vuxen, han kör bil, har hus och är VD för ett företag.
    Jag har inte ljugit om nånting, det är du som tar fel på person.
    Och jag har redan förklarat skillnaden mellan ett barn och ett mansbarn. Och ja, det finns tyvärr många kvinnor som blir fast med såna typer i ett förhållande.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:17:29 följande:
    Jag känner en som är fem år, han är vuxen och VD för ett företag som han ärvde av sitt 92-åriga barn.

Lillgammal kallas det när barn är lite mer kloka och sofistikerade än vanliga ungar. 

Lika etablerat detta som mansbarn, när de beskriver att de vill ha en kvinna som är omhändertagande.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:23:14 följande:
    Ja, han femåringen som jag känner kör Tesla, är VD för ett internationellt företag som han ärvde av sin 92-årige son.
    Nej, lillgammal är nåt annat och det vet du. Barn kan inte köra bil så löjlig jämförelse. 

Sen handlar inte diskussionen om lillgamla barn utan om mansbarn som vill ha en extramamma istället för en jämlik partner.
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?