Loviisa92 skrev 2025-08-15 10:09:42 följande:
Hur tidigt har du plussat Nanathalie? Såg att vi haft ägglossning på samma dag och även har samma BIM. vid min tidigare graviditet så testade jag negativt med testa tidigt på ägglossning +9, och senare positivt med ett vanligt RFSU på ägglossning +11. väntan är olidlig just nu😫 
Åh spännande, och kul att följas åt ju med samma ägglossningsdag!
Jag har vid båda mina graviditeter som blev till missfall I år, plussat äl+8. Därför blir man lätt deppig när det så snabbt visar sig vara negativt.. När man plussar är ju väldigt individuellt och påverkas ju av när ägget implanterats, men har man en gång plussat en viss dag efter ägglossning är det klart troligt att man kan ha turen att plussa samma dag vid en annan graviditet. Näe.man som jag gjort det 2 graviditeter på rad känns det som att det är självklart att det borde bli så även nästa.
Har du testat än? Har du några symtom? Jag själv har 0 symtom, har haft fler symtom när jag inte vart gravidän jag har idag 😂. Förutom att jag idag fick rörig mage vilket jag endast haft tidigare under lutealfasen om det vart en graviditet, men det kan också vara en slump. Känner inget annat, har nog aldrig känt såhär lite 😂 känns inte så hoppfullt!