Jag har börjat mäta med ÄL tester för att se om jag ens har ägglossning pga att jag tycker att jag är gammal (35 år). Har haft svårt att hitta någon ÄL ev. att jag fick ett positivt ÄL test denna månad. Men väldigt sent också som för dig. 
Hade att mensen beräknades enligt appen till tisdag, men jag har haft en cykel på 52 dagar sist. Så vet inte riktigt om det stämmer det i appen. Har iaf inte fått mens ännu och varit orolig/lös i magen i flera dagar. Brukar aldrig vara det mer än 1-2 dagar nån gång i bland. Men denna konstiga mage sticker verkligen ut just nu. Har tänkt ta ett graviditetstest i helgen om mensen inte kommit. Då jag utifrån mitt positiva ÄL test först kan se om jag är gravid i helgen eller nästa vecka, då det gått 14 dagar sen dess.
Någon annan här som haft orolig/lös mage som tidigt tecken på graviditet? :)
Nellygirl93 skrev 2025-08-21 08:25:17 följande:
Kör ni alla temp/ÄL-test eller ?bara? räknar dagar för att avgöra ÄL? 
Jag har registrerat alla mina cykler sen mensen kom tillbaka efter förra graviditeten, och senaste halvåret har jag alltid haft ÄL på dag 20 eller 21 (har 34-35 dagars cykler) Detta blir ju vårt första försök till syskon och vi fick till det dag 17 och 19 under ÄL, hoppas verkligen det räcker 😂 Om inte så kör jag all in på ÄL test nästa månad, ihop med temp!