• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • Anonym (Önskan97)

Blev daterad samma som enligt sista mens (hade 1-2 dagar sen ägglossning). Så BF 25 feb fick jag nu, kanske blir en delad födelsedag med mig 22 feb men mer troligt marsbebis kanske 🥰
  • Siripiri
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-08-20 11:14:38 följande:

Blev daterad samma som enligt sista mens (hade 1-2 dagar sen ägglossning). Så BF 25 feb fick jag nu, kanske blir en delad födelsedag med mig 22 feb men mer troligt marsbebis kanske 🥰
    Skönt att allt såg bra ut 🥰
  • Anonym (AndraBarnet)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-08-20 11:09:21 följande:

Det gick jättebra på KUB idag, så himla glada och lättade! 🥹🥰 förutom att jag fick gympa en del och pulsen är ju inte den bästa haha? sedan en spya på väg hem🥴

Åh vad härligt! 🥰 
  • Rosen3
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-08-20 11:14:38 följande:

Wow grattis!! ❤️❤️
  • Rosen3

Var oxå på ultraljud idag och lille killen växer på för fullt, blev till och med framflyttad 3 dagar så nu är vi inne i vecka 14 ❤️ Fortfarande svårt att tro att det är sant efter vår resa men vi gav inte upp - och nu ska vi försöka njuta ❤️

BF 23 februari (men är kvar i denna grupp då det troligtvis kan bli senare i mars) 🥰
  • Anonym (Önskan97)
    Rosen3 skrev 2025-08-20 13:56:17 följande:

Var oxå på ultraljud idag och lille killen växer på för fullt, blev till och med framflyttad 3 dagar så nu är vi inne i vecka 14 ❤️ Fortfarande svårt att tro att det är sant efter vår resa men vi gav inte upp - och nu ska vi försöka njuta ❤️

BF 23 februari (men är kvar i denna grupp då det troligtvis kan bli senare i mars) 🥰
    Tack och grattis till er också! Underbart❤️ Och ni vet att det är en liten kille, vad mysigt att veta 😍

Vi får se när de väljer att komma ut 🥰
  • Anonym (Tingeling)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-08-20 11:09:21 följande:

Det gick jättebra på KUB idag, så himla glada och lättade! 🥹🥰 förutom att jag fick gympa en del och pulsen är ju inte den bästa haha? sedan en spya på väg hem🥴

Åh så härligt! Grattis till denna milstolpe 🥰 Haha, nej puls och andfåddhet kommer som ett brev på posten vid minsta ansträngning 😅Nyfiken på hur stor ert ❤️ är? 
  • Anonym (Tingeling)

Grattis! Vad underbart 🥰 Helt rätt att ni ska försöka njuta, det är ni så värda ❤️ 
  • Siripiri

Underbart🥰♥️
  • Monki19

Grattis Önskan97 och Rosen3 till fina ultraljud idag 😍

Vi fick resultat från NIPT idag med bra resultat plus vi fick veta att det är en liten pojke där inne 🥹🥹🥹💙

Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸