• Lovve123

BIM september 2025

Nu startar jag en tråd för BIM september 2025. 
    Försöker med vårt andra barn. Ett tidigt missfall och sen bara negativa test månad efter månad. Nu ska det bli vår tur!

BIM-lista i kommentarerna. Kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM idag! 

• Svar på tråden BIM september 2025
  • Miniblomma
    Granen123 skrev 2025-09-14 17:14:06 följande:

Här kom med all sannolikhet mensen 1-4 dagar för tidigt idag.. Svårt att veta exakt beräkning pga mitt utomkvedshavandeskap jag opererades för i augusti månad. Men räknar med att det här är mensen men jag är fortfarande livrädd att det ska vara ett nytt X, var precis så här det startade förra cykeln med att mensen kom men min intention var så stark att jag skulle vara gravid? slutade testa när mensen kom.. Upptäckte mitt X tack vare ett väldigt tidigt ägglossningstest i nästa cykel. Blödningar ihop med gravsymtom bådar inte gott med mitt bagage och mina senaste erfarenheter? 

Jag ska trots denna mensliknande blödning ändock ta ett gravtest om 1-2 dagar för att utesluta att det inte är något som gömmer sig där. Som sagt livrädd för ännu ett X. Skulle det vara så vill jag upptäcka det i tid. Har man väl haft ett X är risken högre än för gemene man att man ska få ett till. Men håll gärna era tummar för negativa tester kommande dagar för min del? siktar och hopppas på bättre lycka i oktober-tråden ❤️ grattis till er alla som plussar och tack för stödet ❤️🙏🏻

Håller verkligen tummarna för din skull! ❤️ Jag tänker som andra skrivit att det inte heller är konstigt om kroppen beter sig lite lustigt efter en sådan påfrestning. Jag kan inte tala om just X, men om jag bara tänker tillbaka så är det en del cykler som varit helkonstiga vid omställningar, efter att jag slutat med p-piller eller fått penicillin osv. Jag har plötsligt blött som en gris (vilket jag verkligen inte gör normalt) i flera dagar längre än vanligt utan att det varit missfall, fått mensen 10 dagar sent trots negativa test och haft molvärk i magen 10 dagar innan mensen av ingen begriplig anledning. Jag förstår att du är orolig och hade helt säkert känt precis som du i samma situation, men jag tror och hoppas att kroppen bara håller på att balansera upp sig ❤️

• isa94

Men åh så härligt! Grattis! Vilken revansch efter att man släppt det och gett upp hoppet för just denna cykel. ❤️ 

Drömmar22 skrev 2025-09-14 21:36:35 följande:

Då fick jag bidra med dagens plus! 
    Tog ett tidigt grav.test på ÄL+8. Visade ingenting och jag gav typ upp redan då. Trots att det var så tidigt.. Men sen började magen krångla och jag har haft som mild mensvärk till och från under flera dagar. När jag dessutom inte fick någon mellanblödning nu innan mens så blev jag lite hoppfull igen. Tog testet idag på BIM dagen! 😀

Lycka till alla ni andra ❤️
    Lovve123 - 1/9 ➕
    Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖
    Lillrömpa - 1/9
    anonym2026 - 1/9 ➖
    Craigbob - 2/9 ➖
    Elisand - 2/9 ➖
    Aisof - 3/9 ➖
    Hokusookusan - 4/9 ➕
    Blomman1997 - 7/9  ➖ 
    Universitetsbebis - 7/9 ➖
    Rumpetrollet - 9/9
    Skorpan - 9/9 ➖
    Lalviv - 9/9
    Jullan00 - 10/9 ➖
    Mololo - 10/9 ➕
    Neksta - 11/9 ➕
    Tredje - 11/9
    Memmis48 - 11/9 ➖
    Miniblomma - 12/9 ➕
    Qwerty1988 - 12/9 ➕
    Errorika - 13/9
    Drömmar22 - 14/9 ➕
    Valentines - 14/9
    Annasandra - 14/9
    Yny - 15/9 ➕
    Loviisa92 16/9
    En som längtar 17/9
    Hoppaspånr1 - 19/9
    Vallmo93 - 20/9
    Elisand - 20/9
    Nanathalie - 21/9
    lollip0p - 22/9
    Lillkroken - 22/9
    Isa94 - 23/9
    anonym2026 - 27/9
    Juliflicka - 27/9
    Lunyum - 29/9
    Craigbob - 29/9
  • Valentines

Vakande upp till en tydlig nedgång i temperatur och spottings så blev inget för mig denna månaden.

Önskar er andra lycka till! ❤️

Lovve123 - 1/9 ➕
    Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖
    Lillrömpa - 1/9
    anonym2026 - 1/9 ➖
    Craigbob - 2/9 ➖
    Elisand - 2/9 ➖
    Aisof - 3/9 ➖
    Hokusookusan - 4/9 ➕
    Blomman1997 - 7/9  ➖ 
    Universitetsbebis - 7/9 ➖
    Rumpetrollet - 9/9
    Skorpan - 9/9 ➖
    Lalviv - 9/9
    Jullan00 - 10/9 ➖
    Mololo - 10/9 ➕
    Neksta - 11/9 ➕
    Tredje - 11/9
    Memmis48 - 11/9 ➖
    Miniblomma - 12/9 ➕
    Qwerty1988 - 12/9 ➕
    Errorika - 13/9
    Drömmar22 - 14/9 ➕
    Valentines - 14/9 ➖
    Annasandra - 14/9
    Yny - 15/9 ➕
    Loviisa92 16/9
    En som längtar 17/9
    Hoppaspånr1 - 19/9
    Vallmo93 - 20/9
    Elisand - 20/9
    Nanathalie - 21/9
    lollip0p - 22/9
    Lillkroken - 22/9
    Isa94 - 23/9
    anonym2026 - 27/9
    Juliflicka - 27/9
    Lunyum - 29/9
    Craigbob - 29/9
  • Anonym (Elly)

Jag tog ett test nu imorse. Ska enligt appen flo ha bim imorgon. Men vet inte när jag ens ägglossade då detta är första försöket och har inte känt av någon specifik ägglossning. Men jag klistrar in bild. Detta är efter ca 2-3 minuter jag tog testet. Ser man nåt. Efter 5 minuter har det blivit starkare.
  • Hejasommaren
    Anonym (Elly) skrev 2025-09-15 07:42:06 följande:
    Jag tog ett test nu imorse. Ska enligt appen flo ha bim imorgon. Men vet inte när jag ens ägglossade då detta är första försöket och har inte känt av någon specifik ägglossning. Men jag klistrar in bild. Detta är efter ca 2-3 minuter jag tog testet. Ser man nåt. Efter 5 minuter har det blivit starkare.
    Jag tycker absolut det där ser positivt ut! ❤️
  • Errorika

Jaha, CD 33 idag och ingen mens. BIM har kommit och gått. Fick ju negativt CD 29, så jag har inte så höga förhoppningar. Har inga tecken på mens, men känner mig inte heller gravid. Kanske testar imorgon bitti en sista gång bara för att utesluta grav 😭

• Anonym (Tredje)
    Nanathalie skrev 2025-09-13 18:28:30 följande:

Då så. Då är 8dpo här och plusset lyser i sin frånvaro. Så deppigt. Jag har ju plussat på 8dpo tidigare. Ska försöka att inte tappa hoppet än. Sakta sakta försvinner hoppet och orken att faktiskt fortsätta försöka. Känslan att jag fick utskrivet progesteron för att förhindra kommande missfall och istället blir jag inte gravid över huvud taget. 5 månader sedan mitt kemiska och 7 sedan mitt ma. Nu börjar det kännas som om det faktiskt inte kommer att gå. Kan inte hjälpa att känna så. Men vi får hoppas att plusset överraskar mig innan jag kastar in handduken. 😔❤️

Är precis med på samma spår som dig. 
    9 mån efter MA och 7 mån efter kemiskt. Jag kan inte bli gravid längre känner jag. 
  • Nanathalie
    Anonym (Tredje) skrev 2025-09-15 12:16:20 följande:
    Är precis med på samma spår som dig. 
    9 mån efter MA och 7 mån efter kemiskt. Jag kan inte bli gravid längre känner jag. 
    Visst är det helt sämst? Man känner ju att det fungerade innan men nu inte alls? Vad har hänt? Kroppen lyckades ju onekligen innan. Håller fortsatt alla tummar jag kan för att vi snart ska få våra kvarstående PLUS 💚
  • Nanathalie

Jag vet inte vad jag ska tro. Igår tog jag 2 tidiga tester från rfsu och tyckte mig ana något. Imorse var det som bortblåst med ett nytt rfsu tidigt. Blev givetvis helt depp. Har samtidigt tagit easy@home igår men fick inget på dem. Idag på jobbet tog jag detta. Det är svagt, men är det inte något där ändå?

Jag kollar ALLTID testen från spökstreck redan innan jag doppar dem, men irriterande nog gjorde jag inte det Idag. Blir så trött på mig själv, nu kan jag ju lita på detta än mindre än om jag dubbelkollat före jag doppat.

Vet inte ens om det syns här men testar ändå lägga upp det utifall att någon annan ser vad jag ser.

Kvalitén brukar bli då dålig när man lägger upp bilder men varför inte testa tänkte jag. Med/utan blixt.

• Anonym (Elly)
    Hejasommaren skrev 2025-09-15 07:50:22 följande:
    Jag tycker absolut det där ser positivt ut! ❤️
    Är väldigt nojig att det inte är något. Ena stunden känner jag mig lite gravid medan nästa känner jag inget. Har en magkänsla att jag inte är gravid. Dock har jag haft pms symtom jag hade med förra gradividiten. Men då kände jag nog mer.

ska testa imorgon eller i övermorgon.
Svar på tråden BIM september 2025