• Lovve123

BIM september 2025

Nu startar jag en tråd för BIM september 2025. 
    Försöker med vårt andra barn. Ett tidigt missfall och sen bara negativa test månad efter månad. Nu ska det bli vår tur!

BIM-lista i kommentarerna. Kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM idag! 

• Svar på tråden BIM september 2025
  • dstrl
    yny skrev 2025-09-11 19:26:01 följande:
    Tror absolut det kan vara nidblödning! Jag har fått en lätt blödning också nu (har dock BIM nästa måndag/tisdag) så då googlade jag lite om nidblödning och den kan komma samma dag eller ett par dagar efter implantation, så i ditt fall skulle ju ägget ha kunnat fäst för ett par dagar sen och blödningen kommer nu :) Håller tummarna för att det är så iaf för dig! 🤞🥰
    Tack för svar!
    Har aldrig fått så tidigare graviditeter så man blir ju fundersam.. Får hålla tummarna helt enkelt och ta ett test i helgen kanske. BIM är ju på lördag så på söndag borde det ju visa något isåfall tycker man ju?

Hur mycket blöder du?
  • yny
    dstrl skrev 2025-09-11 19:36:46 följande:
    Tack för svar!
    Har aldrig fått så tidigare graviditeter så man blir ju fundersam.. Får hålla tummarna helt enkelt och ta ett test i helgen kanske. BIM är ju på lördag så på söndag borde det ju visa något isåfall tycker man ju?

Hur mycket blöder du?
    Ja söndag borde det ju absolut ge ett pålitligt testresultat :) 

Jag blöder inte alls mycket, lite ljusrosa mest när jag torkar mig och några droppar på trosskyddet. Började igår kväll och har fortsatt under dagen idag. Börjar bli mer brunaktigt nu. Har även molvärk, precis som lindrig mensvärk.
  • dstrl
    yny skrev 2025-09-11 20:13:31 följande:
    Ja söndag borde det ju absolut ge ett pålitligt testresultat :) 

Jag blöder inte alls mycket, lite ljusrosa mest när jag torkar mig och några droppar på trosskyddet. Började igår kväll och har fortsatt under dagen idag. Börjar bli mer brunaktigt nu. Har även molvärk, precis som lindrig mensvärk.
    Låter som mitt då.. det kommer inte ut något i trosskyddet dock utan bara när jag torkar.. o då ser det ju så mycket ut men vätska är ju sällan så mycket som det ser ut på papper..

Håller tummarna för oss 🥰
  • yny

Plussade precis! 😍 Håller tummarna nu att denna lilla vill stanna kvar 🤞❤️ 

ÄL+10/11
  • Meddelande borttaget
  • yny

Ingen aning om vad som hände nyss, är som att hela jäkla tråden klistrades in när bara listan skulle in.. skämmigt. Förbise förra inlägget...

Lovve123 - 1/9 ➕
    Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖
    Lillrömpa - 1/9
    anonym2026 - 1/9 
    Craigbob - 2/9 
    Elisand - 2/9 ➖
    Aisof - 3/9 
    Hokusookusan - 4/9 ➕
    Blomman1997 - 7/9  ➖ 
    Universitetsbebis - 7/9 
    Rumpetrollet - 9/9
    Skorpan - 9/9 ➖
    Lalviv - 9/9
    Jullan00 - 10/9 ➖
    Mololo - 10/9 ➕
    Neksta - 11/9 ➕
    Tredje - 11/9
    Memmis48 - 11/9
    Miniblomma - 12/9
    Qwerty1988 - 12/9 ➕
    Errorika - 13/9
    Valentines - 14/9
    Annasandra - 14/9
    Yny - 15/9 ➕
    Loviisa92 16/9
    En som längtar 17/9
    anonym2026 - 19/9
    Hoppaspånr1 - 19/9
    Vallmo93 - 20/9
    Elisand - 20/9
    Nanathalie - 21/9
    Lillkroken - 22/9
    Isa94 - 23/9
    Lunyum - 29/9
    Craigbob - 29/9
  • isa94

Men åh! Stort grattis! 🧸

yny skrev 2025-09-12 06:41:11 följande:

Plussade precis! 😍 Håller tummarna nu att denna lilla vill stanna kvar 🤞❤️ 

ÄL+10/11
  • mothertotwo
    Varning för den som kanske inte vill läsa om min"mens".

Min mens är nog ingen riktig mens. 
    Det började som oxiderat i måndags med lite rosa,  försvann igen mot tisdagen men kom senare på kvällen igen. Fredag idag och har fortfarande oxiderat emellanåt. Men det kommer i omgångar och sen avtar. Det har också lite små klumpar. Men brunt/svart och sparsamt. Det har varit till och från under dagarna och vanliga trosskydd räcker. 

Kan detta ha varit ett fördröjt missfall eller något? Tydligen kan det komma ut som oxiderat blod i små omgångar om kroppen inte registrerat ett missfall tidigare. Jag hade ju två streck på mitt gravtest i juni/juli men inte blött något efter april förrän nu.

Äsch jag spekulerar för mycket😂
  • Hejasommaren
    mothertotwo skrev 2025-09-12 08:47:31 följande:

Det började som oxiderat i måndags med lite rosa,  försvann igen mot tisdagen men kom senare på kvällen igen. Fredag idag och har fortfarande oxiderat emellanåt. Men det kommer i omgångar och sen avtar. Det har också lite små klumpar. Men brunt/svart och sparsamt. Det har varit till och från under dagarna och vanliga trosskydd räcker. 

Kan detta ha varit ett fördröjt missfall eller något? Tydligen kan det komma ut som oxiderat blod i små omgångar om kroppen inte registrerat ett missfall tidigare. Jag hade ju två streck på mitt gravtest i juni/juli men inte blött något efter april förrän nu.

Jag vet dessvärre inte alls vad det kan vara? har du varit hos gynekologen ännu som du fått tid till eller är det senare i september?
  • Anonym (anonym2026)
    mothertotwo skrev 2025-09-12 08:47:31 följande:

Är kanske lite trög men var du gravid i juni/juli? Mina blödningar har varit väldigt annorlunda efter MA så om du inte har gjort vul för att kontrollera om det finns rester skulle det kunna vara det, tänker jag.

Som referens var min första mens sparsam och kom stötvis, men pågick ändå 5-6 dagar. Andra mensen var väldigt riklig totalt sett men började med brunt, över gick till mörkrött, sen klarrött. Jag vet att jag hade 6mm rester kvar innan första mensen, och att resterna är borta nu efter andra mensen. Bäst svar ger en gynundersökning tänker jag :)
Svar på tråden BIM september 2025