• Lovve123

BIM september 2025

Nu startar jag en tråd för BIM september 2025. 
    Försöker med vårt andra barn. Ett tidigt missfall och sen bara negativa test månad efter månad. Nu ska det bli vår tur!

BIM-lista i kommentarerna. Kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM idag! 

• Svar på tråden BIM september 2025
  • dstrl
    yny skrev 2025-09-12 06:41:11 följande:
    Plussade precis! 😍 Håller tummarna nu att denna lilla vill stanna kvar 🤞❤️ 

ÄL+10/11
    Grattis 🥰
  • Memmis48

BIM +1 idag men inget positivt test...
    Får hoppas Oktober blir vår månad.

Grattis till alla som fått plus! 
    Många denna månaden :D 

• Memmis48
    BIM +1 idag men inget positivt test...
    Får hoppas Oktober blir vår månad.

Grattis till alla som fått plus! 
    Många denna månaden :D 

(listan kom inte med i förra inlägget)

Lovve123 - 1/9 ➕
    Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖
    Lillrömpa - 1/9
    anonym2026 - 1/9 
    Craigbob - 2/9 
    Elisand - 2/9 ➖
    Aisof - 3/9 
    Hokusookusan - 4/9 ➕
    Blomman1997 - 7/9  ➖ 
    Universitetsbebis - 7/9 
    Rumpetrollet - 9/9
    Skorpan - 9/9 ➖
    Lalviv - 9/9
    Jullan00 - 10/9 ➖
    Mololo - 10/9 ➕
    Neksta - 11/9 ➕
    Tredje - 11/9
    Memmis48 - 11/9 
    Miniblomma - 12/9
    Qwerty1988 - 12/9 ➕
    Errorika - 13/9
    Valentines - 14/9
    Annasandra - 14/9
    Yny - 15/9 ➕
    Loviisa92 16/9
    En som längtar 17/9
    anonym2026 - 19/9
    Hoppaspånr1 - 19/9
    Vallmo93 - 20/9
    Elisand - 20/9
    Nanathalie - 21/9
    Lillkroken - 22/9
    Isa94 - 23/9
    Lunyum - 29/9
    Craigbob - 29/9
  • mothertotwo
    Anonym (anonym2026) skrev 2025-09-12 09:29:28 följande:
    Är kanske lite trög men var du gravid i juni/juli? Mina blödningar har varit väldigt annorlunda efter MA så om du inte har gjort vul för att kontrollera om det finns rester skulle det kunna vara det, tänker jag.

Som referens var min första mens sparsam och kom stötvis, men pågick ändå 5-6 dagar. Andra mensen var väldigt riklig totalt sett men började med brunt, över gick till mörkrött, sen klarrött. Jag vet att jag hade 6mm rester kvar innan första mensen, och att resterna är borta nu efter andra mensen. Bäst svar ger en gynundersökning tänker jag :)
    Hade några test som visade svagt, men det var även så att min sambo och andra såg det. Men sen försvann det och jag tog blodprov och den var under hcg. Men sen började jag inte blöda förrän nu. Jag har väntat på min tid till gyn sedan april. Jag har fått tid nästa vecka. Men jag bara spekulerade om det kunde vara därför jag inte fått någon mens innan. Hade ju slutet på januari, sen framkallad mens i april. Då sa läkaren att mensen skulle starta som vanligt igen, men ja... Den var frånvarande fram till nu. Jag har bara oxiderat blod, klumpar ibland, sen försvinner det, sen kommer det igen. Pågått så nu sedan måndags. Jag brukar blöda när jag får mens. 
  • mothertotwo
    Hejasommaren skrev 2025-09-12 08:54:31 följande:
    Jag vet dessvärre inte alls vad det kan vara? har du varit hos gynekologen ännu som du fått tid till eller är det senare i september?
    18 sep har jag tid :)
  • Anonym (anonym2026)
    mothertotwo skrev 2025-09-12 11:12:24 följande:
    Hade några test som visade svagt, men det var även så att min sambo och andra såg det. Men sen försvann det och jag tog blodprov och den var under hcg. Men sen började jag inte blöda förrän nu. Jag har väntat på min tid till gyn sedan april. Jag har fått tid nästa vecka. Men jag bara spekulerade om det kunde vara därför jag inte fått någon mens innan. Hade ju slutet på januari, sen framkallad mens i april. Då sa läkaren att mensen skulle starta som vanligt igen, men ja... Den var frånvarande fram till nu. Jag har bara oxiderat blod, klumpar ibland, sen försvinner det, sen kommer det igen. Pågått så nu sedan måndags. Jag brukar blöda när jag får mens. 
    Förstår. Borde ju inte ha hunnit bli några nämnvärda rester om det blev negativt så tidigt. Kroppen försöker nog komma i balans i alla fall, men förstår att det hade varit mer positivt att få en "riktig" mens. Den kanske är på väg till och med. Lycka till hos gyn, där kommer du säkerligen få tydligare svar på vad som händer :)
  • Granen123

Dpo 11 idag och har inte tagit test ännu? fick en äggviteliknande flytning idag vid toalettbesök som hängde ut. brukar vanligtvis bara få det vid ägglossning. Någon annan som haft det så här nära inpå mensen? Eller någon som vet vad vad det kan hänga ihop med? 

• Anonym (87)

Hoppar in här. Har bim 26/9. Håller tummarna för alla och grattis till de som plussade 

• Annpor

Ett år av försök och idag fick jag vad jag tyckte en svag svag svag skugga på mitt gravtest. 9 dagar efter ägglossning. Hoppas att det verkligen är något som växer fram och att det inte är så ett spökstreck. Tycker mig ändå se något? Aldrig fått några streck förut som varit fejk, så hoppas verkligen. Någon annan med erfarenheter?

La inte ens till mig på BIM listan denna månad, har liksom gett upp hoppet efter att ha varit med i varje tråd i en månad. 😅

• Anonym (anonym2026)
    Granen123 skrev 2025-09-12 18:13:53 följande:

Dpo 11 idag och har inte tagit test ännu? fick en äggviteliknande flytning idag vid toalettbesök som hängde ut. brukar vanligtvis bara få det vid ägglossning. Någon annan som haft det så här nära inpå mensen? Eller någon som vet vad vad det kan hänga ihop med? 

Vanligt med mer flytningar vid graviditet så kan vara positivt tecken på att progesteronet fortsätter stiga. Jag hade tagit ett test :)
Svar på tråden BIM september 2025