• Anonym (000anonym)

Distansförhållande

Hej! En kille som jag har gemensamma bekanta med har börjat skriva och har planer på att träffas problemet är bara att han bor i Småland och jag bor i Uppland. Han valde att flytta ner till Småland pga av jobb men han kommer hem ibland och hälsar på sin familj. Jag har inte körkort så ska jag åka till honom så får jag åka tåg i ca 4 timmar. Hur ska man göra när man ses, kan man ta en fika på stan och sen kanske bjuda med honom hem till mig och sova över om det känns bra ? Vi kommer troligtvis att ligga med varandra när vi ses eller iaf ligga nån gång i framtiden vill bara att det inte blir ett ons men hur ska vi hinna träffas när vi bor flera timmar från varandra jag vill träffa honom iaf 1 gång i månaden om vi ska börja dejta seriöst sen och prata facetime och så när man inte träffas. Funkar det att dejta på distans ?? Jag gillar verkligen den här killen och vill inte att det blir skit vill ge det här en chans

• Svar på tråden Distansförhållande
  • Anonym (?)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-28 10:44:31 följande:
    Nej jag vet inte om han pratar med andra tjejer men jag tror inte det han verkar vara seriös. Vi har iaf pratat om att dejta seriöst .
    Erbjud dig att komma och besöka honom några dagar. Fråga när det passar

Skriv: "Hej! Vore kul att ses på riktigt, Jag kan komma ner och hälsa på. När passar det?"

• Anonym (000anonym)
    Anonym (?) skrev 2025-08-28 10:49:47 följande:
    Erbjud dig att komma och besöka honom några dagar. Fråga när det passar

Skriv: "Hej! Vore kul att ses på riktigt, Jag kan komma ner och hälsa på. När passar det?"

Ja jag får göra det ☺️🥰vill skicka nåt meddelande nu för jag tänker på honom hehe men han jobbar nog nu så får väl inte mycket svar om jag hör av mig vill retas lite med honom så han tänker på mig när han jobbar  hehe 🤭men vad ska man skriva eller skicka ? Jag är på lite bushumör idag ????🤭😏
  • Krocko
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-27 21:10:35 följande:

Känner att vi funkar på liknande sätt också för han har adhd och lätt autism och jag har add och lätt autism så vi förstår varandra och det känns skönt har nog insett att det aldrig kommer funka för mig att dejta en "normal" kille  behöver träffa nån som accepterar mig och mina diagnoser som jag är och som förstår varför jag t.ex tycker det jobbigt med ögonkontakt och plötsliga förändringar och så

Tur att du hämtat dig så snabbt från sveket från förra killen som inte ens pratat i telefon med. Förra veckan var du ju helt under isen. Bättre lycka med den här mannen önskar jag dig .
  • Anonym
    Krocko skrev 2025-08-28 18:05:54 följande:
    Tur att du hämtat dig så snabbt från sveket från förra killen som inte ens pratat i telefon med. Förra veckan var du ju helt under isen. Bättre lycka med den här mannen önskar jag dig .
    Det är ju dock inte ts du citerar.
  • Krocko
    Anonym skrev 2025-08-28 21:10:52 följande:
    Det är ju dock inte ts du citerar.
    Jo det är det, hon glömde trycka på anonymknappen  i detta inlägg.
  • Anonym (000anonym)
    Krocko skrev 2025-08-29 07:46:24 följande:
    Jo det är det, hon glömde trycka på anonymknappen  i detta inlägg.
    Jaha och vad spelar det för roll om det är nu är samma person då ?! Har du seriöst inget bättre för dig än att stalka mig på familjeliv ?! Låt mig vara ifred, jag är lycklig för att jag har fått kontakt med den här killen som jag pratar med nu. Du kanske skulle behöva träffa nån som gör dig lycklig med så du slutar vara en sån jävla bitter kärring i mina trådar 
  • Krocko
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-29 08:42:48 följande:
    Jaha och vad spelar det för roll om det är nu är samma person då ?! Har du seriöst inget bättre för dig än att stalka mig på familjeliv ?! Låt mig vara ifred, jag är lycklig för att jag har fått kontakt med den här killen som jag pratar med nu. Du kanske skulle behöva träffa nån som gör dig lycklig med så du slutar vara en sån jävla bitter kärring i mina trådar 
    Öh va? Jag önskade ju dig lycka till med den här killen? Jag tyckte uppriktigt synd om dig gällande den andra skitstöveln. Men du har uppenbarligen vaknat på fel sida idag Solig
  • Anonym (000anonym)
    Krocko skrev 2025-08-29 08:48:01 följande:
    Öh va? Jag önskade ju dig lycka till med den här killen? Jag tyckte uppriktigt synd om dig gällande den andra skitstöveln. Men du har uppenbarligen vaknat på fel sida idag Solig
    Ja ok då ber jag om ursäkt jag tolkade din kommentar som ironisk.
  • Anonym (r)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-29 08:42:48 följande:

Är du lycklig, med tanke på hur aggressiv du är mot i princip alla i dessa trådar?

Är det inte bättre om du jobbar lite med dig själv? Det är tråkigt att ske någon så självdestruktiv som "du".

• Anonym (r)
    Krocko skrev 2025-08-29 08:48:01 följande:
    Den "andra" var inte en skitstövel. Haha.
Svar på tråden Distansförhållande