Anonym (mansperson) skrev 2025-08-24 10:12:40 följande:
Psykoanalytiskt babbel. Sorry, men jag arbetar med psykoterapi och jag tycker att du svamlar. Jag har i arbetet träffat en hel del kvinnor som har erfarenhet av att sälja sex, och det är mer komplicerat än vad du gör gällande.
Jag arbetat inom psykiatrin och är även utbildad i kognitiv psykoterapi, och har även jag stött på en hel del som har erfarenhet av det, och ja det är ofta mer komplex, men jag har försökt ge en förenklad bild för att det ska vara lätt även för folk utanför psykiatrin att kunna förstå vad jag pratar om.
Och kan säga att av alla de kvinnor jag stött på som sålt sig själv, så har jag hittills aldrig träffat någon där det inte funnits varierande grader av trauman som ligger bakom, när man väl börjar pratat om det.
Kan ju också vara att du ser på saker på ett annat sätt just för att du är man, vad vet jag. Men jag talar utifrån mina erfarenheter alla de människoöden jag fått ta del av.
Och faktiskt kan jag inte se att någons ?rätt att knulla? (som många verkar tycka att man har) skulle väga upp för sånt.
För som sagt, det är inte så att sexköparen kommer göra någon vidare efterfrågan för att se om just ?hans? prostituerade tillhör de ?lyckliga sexsäljarna?