Visst kan det vara att det finns någon som säljer sex som gör det enbart för att de vill det. Men jag tror vi alla är överens om det inte är merparten av dem.
Och alla ni som pratar om hur mycket ni sett och hört om hur det är många som trivs jättebra med det, är ni verkligen så snäva i tänkande att det då måste vara att det är så.
Ni har aldrig hört talas om att det finns olika psykologiska aspekter i fråga? Olika psykologiska försvarsmekanismer. Och de som kan något om detta vet också att är så att detta oftast är något man inte är medveten om att man gör, utan det är hjärnan som gör för att skydda sig själv
Tex att van väljer en sån inställning för att man vill slippa känna sig som ett offer.
Att man intalar sig själv att ?detta gör jag för att jag vill? för att man ska kunna fortsätta. Ett försvar från att känna hur vidrigt det är hela tiden.
Och sen verkar ingen tänka heller att om en vuxen kvinna valt att göra så så är det hennes val.
Men om hon blivit sexuellt utnyttjad från att hon varit barn, så händer det en massa som påverkar henne resten av livet. Saker som att hon kommer tro att hennes enda värde är just det sexuella, så nej det är inte bara det fria valet där.
Och hur många tror ni som har en bra barndom där de känt sig trygga och så, och sen haft en bra skolgång osv tror ni tänker att ?jo, men jag vill inte jobba på konto, men däremot tycker jag om sex, så tror jag ska bli prostituerad?.
OM ni tror det skulle vara mer än 1% som skulle stämma in här gör det enbart för att ni inte vill tycka det.
Och vet ni vad. Detta behöver inte heller vara något medvetet, utan det kan även här vara omedvetet, för att ni inte vill känna er som grisar, så därför intalar ni er själv att det är så.
Och seriöst. HUR ska man hitta en av de riktiga lyckliga prostituerade då? First of, så lär ju ingen av er män som köper fråga kvinnan innan. Och OM ni nu mot förmodad skulle göra det. Va fan tror ni, att om hon säger ja, så är det så. Det är inte alls att hon säger det för att hon vet att det är vad ni vill höra för att känna er som ?goda män?