• Anonym (Pingu)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Jag har kommit till en punkt i livet där jag inser att jag aldrig kommer att få ha sex eller hitta en flickvän. Jag har försökt hela livet man har insett att min asperger och utseende gör att det är omöjligt, jag har blivit för långt upp i åren nu också. 

Vad tycker ni om en man som mig som köper sex? Som verkligen försökt vara en bra människa men inte lyckas få till det? Som mår sjukt dåligt av att aldrig få uppleva närhet? Jag vill också känna hur det känns.

• Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?
  • Tow2Mater
    Anonym (Avskyvärt!) skrev 2025-08-23 14:33:24 följande:
    Vaddå "feministiskt perspektiv"? Det handlar om människor som känner sig tvungna att sälja sex/ sina kroppar för att få ekonomin att gå runt och som utnyttjas av äckliga män som sätter sina egna behov framför andras lidande. Hoppas TS åker dit så det sjunger om det om han upptäcks.
    Ingen tvingas, det finns hjälp att få. Att sälja borde dock förbjudas så de som behöver hjälp tvingas söka den.
  • Anonym (mansperson)
    Tow2Mater skrev 2025-08-23 14:38:28 följande:
    Ingen tvingas, det finns hjälp att få. Att sälja borde dock förbjudas så de som behöver hjälp tvingas söka den.
    Det är väl så att säga en sanning med modifikation? Det förekommer ju att kvinnor fraktas hit från östeuropa och säljer sex under slavliknande förhållanden. Ja, de kanske gått med på att åka iväg från början, men väl här saknar de makt att bestämma själv många gånger, så det är ju tveksamt om de kan sägas ha så mycket av ett eget val i det. Så har jag förstått det åtminstone.
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-23 13:57:32 följande:

Jag har kommit till en punkt i livet där jag inser att jag aldrig kommer att få ha sex eller hitta en flickvän. Jag har försökt hela livet man har insett att min asperger och utseende gör att det är omöjligt, jag har blivit för långt upp i åren nu också. 

Vad tycker ni om en man som mig som köper sex? Som verkligen försökt vara en bra människa men inte lyckas få till det? Som mår sjukt dåligt av att aldrig få uppleva närhet? Jag vill också känna hur det känns.

Tips. 
    Om du köper sex så gör du det i ett land där det är lagligt. 
    Köp inte sex av någon person som uppenbarligen kommer inte från det landet där du köper sex. Det finns en sannolikhet att kvinnan är utsatt för trafficking.

Gör dig så snygg som möjligt innan du köper sex och duscha så kvinnan inte tycker du är lika oattraktiv. Var trevlig. 

Gör endast vad kvinnan tillåter exempelvis ta inte bort kondomen under sex om kravet var det. 
    Dessutom ha endast vanligt sex exempelvis inte strypsex. 
    Betala mer än vad hon kräver först. 
    Kontrollera att det inte är bluff och du blir lurad på dina pengar. 

Eller ta råd från någon dejtingexpert.
    Satsa på kvinnor med ev liknade problem som du har.
  • Anonym (XY)

Jag är sexliberal och tycker det skulle vara okey att sälja och köpa sex så länge det är under shyssta och på något sätt kontrollerande förhållande 

• Anonym (Julk)

Vidrigt, givetvis. Du kan skylla på vad du vill.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (.)

Är du beredd att välja en som talar svenska utan brytning som tar flera tusen för vanligt sex med kondom eller tänkte du välja någon billigare som sitter sämre till och är mer desperat?

• Anonym (mansperson)
    Finlandssvensken skrev 2025-08-23 15:08:24 följande:
    Det är den utsatta partens perspektiv.
    Synen på sexsäljande kvinnor som per definition utsatta (och således inkapabla att ingå en ekonomisk överenskommelse kring sex) är ett feministiskt perspektiv, men det är inte en absolut sanning.
  • Anonym (Om du gör det)

Eller att du börjar med att köpa pussar och kramar från någon kvinna. 
    Det är lagligt att köpa kyssar i Sverige(och kramar) och du börjar träna på det. 

• Anonym (Luke)

I din situation gör du helt rätt i att köpa sex. Men gör det på laglig väg.
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?