Samhället efter Charlie Kirk. Vad händer nu?
Igår blev Charlie Kirk mördad. Hur tror ni det kommer att förändra samhället?
Igår blev Charlie Kirk mördad. Hur tror ni det kommer att förändra samhället?
Jag vill diskutera hur persikor stavas.
Du verkar enormt på hugget, chilla och gå och lägg dig. Det är helg nu.
Jag vill diskutera hur persikor stavas.
Du verkar enormt på hugget, chilla och gå och lägg dig. Det är helg nu.
Men ja, hela tråden och hela diskussionen är full av allt han sade fel och alla hemska åsikter han hade.
Så jag tänker att eftersom så många nu hyllar honom, även här i tråden, så kan väl någon nämna 5 fina saker han gjort eller sagt?
Men ja, hela tråden och hela diskussionen är full av allt han sade fel och alla hemska åsikter han hade.
Så jag tänker att eftersom så många nu hyllar honom, även här i tråden, så kan väl någon nämna 5 fina saker han gjort eller sagt?
Han förespråkade yttrandefrihet och var känd för att inte predika våld, utan istället engagera sig i dialog, och var en konservativ röst på de annars ganska helt vänsteråsikts- och liberalåsiktsmonopol som kallas universitet och högskolor.
Han skapade och ledde den största ungdomsorganisationen, det kanske mest ambitiösa projektet, inom konservativ politik någonsin.
Han trodde på unga människors potential, inspirerade andra att vara passionerade, och inspirerade otaliga unga människor att omfamna den kristna tron.
Han gav energi åt missnöjda konservativa som sällan röstar och drog dem ut till valurnorna.
Han var en förebild som familjefar som prioriterade och tog hand om sin familj.