• roken1

snälla hjälp mig..

som rubriken lyder, snälla hjälp mig. jag har en fru och fantastiska barn.
    men något saknas, min sexlust är betydligt större än hennes. har testat allt möjligt för att kåta upp henne, göra henne sugen så att hon ska få större lust men inget händer..
    mina tankar har börjat spåra in på otrohet, det ger mig en liten kick i kroppen, det låter spännande... hur ska jag gå tillväga? ligger och är otroligt kåt flera kvällar men det enda hon vill är att jag ska klia henne i håret...

• Svar på tråden snälla hjälp mig..
  • molly50
    Anonym (Mats) skrev 2025-09-16 20:47:49 följande:
    Vila påhopp menar du? Tror du att vi är så korkade att vi inte minns alla dina inlägg genom åren. Där kan vi snacka påhopp mot alla som inte delar din uppfattning om att otrogna är jordens avskum som till och med får Hitler att framstå som en trevlig prick. 
    Jag har aldrig påstått något sådan så det kan du lägga ner direkt.
    Och jag tycker det säger bra mycket mer om er som fortfarande,efter alla år stör er så på mig som person att ni inte kan släppa det jag har berättat om mina erfarenheter.
    Som sagt,scrolla förbi mina inlägg om ni stör er så på mig. Vad är problemet?
    Jag tänker i alla fall inte besvara fler av era inlägg.
  • Meddelande borttaget
  • Hornper
    Anonym (Mats) skrev 2025-09-16 20:54:42 följande:
    Det gör du klokt i att glömma. Kommer självklart att tala om att jag inte på något sätt delar din rabiata syn på otrohet när jag finner det lämpligt. 
    Mats, jag delar din uppfattning. För mig är det inte ett dugg fel att ha sex med grannfrun om min hustru skulle säga nej av någon anledning. (Jag tror att hon skulle bli glad över att få slippa.) Det finns inte skäl att röra upp himmel och jord över en sådan bagatell. Som någon sagt: varför skall man göra sig av med sin gamla bil bara för att man åker taxi ibland?

Jag tycker helt enkelt inte att det är någon principiell skillnad mellan att få sitt sexuella behov tillfredsställt och att köpa en varmkorv när man är hungrig. (Detta givetvis under förutsättning att man inte skadar någon annan. Korven hotar man sig inte till!)

Men det finns heller ingen anledning att vara taskig mot den snälla tant Molly här i tråden. Hennes söndagsskoleaktiga uppfattning om att man bara skall ha sex med en viss specifik person är allmänt utbredd, och hon är i sin fulla rätt att uttrycka den. Hon menar bara väl, precis som min konfirmationspräst. Vi kan bara stilla och lugnt ignorera henne.

För inte så länge sedan ansågs det omoraliskt att spela fotboll på söndagar, att visa reklam i tv eller att göra abort. Moral är något högst relativt och det är svårt att vinna känslomässiga diskussioner med sakargument.
    Jag tillåter mig dock själv att rycka på axlarna och knulla runt om jag hittar ett villigt fruntimmer. Nuförtiden är det ju inte olagligt med utomäktenskapliga förbindelser (eller med bögeri för den som nu är intresserad av det).
  • Anonym (Nightstride)

Denna tråden är så sjuk. 

• Lynx123
    molly50 skrev 2025-09-16 20:52:00 följande:
    Jag har aldrig påstått något sådan så det kan du lägga ner direkt.
    Och jag tycker det säger bra mycket mer om er som fortfarande,efter alla år stör er så på mig som person att ni inte kan släppa det jag har berättat om mina erfarenheter.
    Som sagt,scrolla förbi mina inlägg om ni stör er så på mig. Vad är problemet?
    Jag tänker i alla fall inte besvara fler av era inlägg.
    Det gör du helt rätt i. Alla får ju ha sina åsikter men att gå till angrepp på det där sättet säger ju mer om dem än om dig. Tror nog att de flesta värderar lojalitet högt och för mig skulle det aldrig funka att vare sig svika eller bli sviken. Detsamma gäller dessutom alla relationer för mig.
  • Jimmy75
    Lynx123 skrev 2025-09-17 07:09:38 följande:
    Det gör du helt rätt i. Alla får ju ha sina åsikter men att gå till angrepp på det där sättet säger ju mer om dem än om dig. Tror nog att de flesta värderar lojalitet högt och för mig skulle det aldrig funka att vare sig svika eller bli sviken. Detsamma gäller dessutom alla relationer för mig.
    En vettig åsikt tack och lov som går att känna igen sig i. Blir lika fundersam varje gång. Borde nog undvika att ens öppna dessa otrohetstrådar och bara inse var man sitter. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (BBW) skrev 2025-09-17 11:43:22 följande:
    Blir personligen inte det minsta förvånad när någon reagerar negativt på Molly för hon har historiskt visat att hon inte på något sätt respektera att andra inte deler hennes åsikter och inte delar hennes söndagsskolemoral. 

Har diskuterat otrohet med henne under många år och hon absolut noll förståelse för att det finns andra uppfattningar än hennes och det blir lätt skrattretande när hon ber andra scrolla förbi hennes inlägg.  
    Den som försöker ursäkta otrohet ska inte kastas sten i glashuset om att respektera andras syn på saker. Hur mycket respekterar den otrogna sin partners syn på förhållandet? 
  • Mayjel
    molly50 skrev 2025-09-16 20:42:38 följande:
    Vart någonstans har jag nämnt att jag är fantastisk? Och vart någonstans i denna tråd har jag ens nämnt mitt ex?
    Det här verkar vara något ni har hängt upp er på något enormt trots att jag inte har nämnt den saken med ett enda ord på jag vet inte hur länge.
    Jag har rätt till mina åsikter och gillar ni inte dem eller mig som person så kan ni bara scrolla förbi mina inlägg.
    Jag kommer i alla fall inte att sluta utnyttja min rätt till en åsikt. Men däremot så kommer jag att sluta besvara dessa larviga påhopp på mig.
    Att vara trogen handlar varken om att vara perfekt eller fantastisk i min mening heller. Ser det snarare som något självklart i en sund och välfungerande relation. 

Syns tydligt här i tråden hur många känner sig träffade av detta, det är därför som de bemöter dig och andra med vett i skallen med hån och meningslösa tramsresonemang. De projicerar.

Och i trådar med känsliga ämnen som detta så kan man fortfarande inte räkna med en massa ryggdunkningar heller. Om detta nu var syftet. Då får ni gå in på en otrohetssida istället. 
  • Mayjel
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-09-17 13:30:02 följande:
    Den som försöker ursäkta otrohet ska inte kastas sten i glashuset om att respektera andras syn på saker. Hur mycket respekterar den otrogna sin partners syn på förhållandet? 
    Hyckleriet är ganska tydligt där ja.
Svar på tråden snälla hjälp mig..