• Arvindan

BF Juni 2026 💕

Har väntat på en junitråd men är otålig så nu öppnar jag en 😊

Äntligen plussat efter att ha försökt bli gravid i 3,5 år. Har en femårig dotter som kom till naturligt och utan svårigheter. När vi nu försökt med syskon upptäcks att jag inte ägglossar pga PCO. Stimulering med tabletter och letrozol leder till ett plus i april förra året som visade sig vara ett utomkvedshavandeskap. Nu startade vi upp IVF i september och plusset visade sig i vecka 3+6. Nu är vi på 4+2 och hoppas det fortsätter hela vägen. BF 250609. Någon annan som har plussat och vill följas åt?

• Svar på tråden BF Juni 2026 💕
  • Anonym (Tredje)
    LLW skrev 2025-10-31 12:25:14 följande:

Hemkommen från sjukhuset nu, där jag fick mitt sjunde missfall bekräftat. Hade det på känn i och med bristen på symtom. Hinnsäcken var pytteliten och fostret hade inga hjärtslag. Är bokad för skrapning på måndag. 

så nu ska jag bara sudda bort den framtiden. Försöka tänka om. Sluta drömma. Jag tror inte det blir fler barn för oss, som jag känner nu slutar resan här. Nio små liv har vuxit i min mage men endast två har överlevt.. 

önskar er andra ett stort lycka till <3 

Kram ❤️ vet hur tufft det är. Ta hand om dig ❤️
  • Anonym (C)

Hemkommen från sjukhuset nu, där jag fick mitt sjunde missfall bekräftat. Hade det på känn i och med bristen på symtom. Hinnsäcken var pytteliten och fostret hade inga hjärtslag. Är bokad för skrapning på måndag. 

så nu ska jag bara sudda bort den framtiden. Försöka tänka om. Sluta drömma. Jag tror inte det blir fler barn för oss, som jag känner nu slutar resan här. Nio små liv har vuxit i min mage men endast två har överlevt.. 

Åh vad ledsam, stor kram till dig 😢❤️❤️❤️
  • Allaredan

Hej! 

Bf 16 juni här, men tror att jag kommer att få det flyttat pga oregelbunden mens. Längtar väldigt efter en tredje bebis, har två som är 3,5 och 1,5 idag. Dock är jag lite orolig över att jag inte känner något illamående, jag kände lite i början av veckan men inte sedan dess. Rädd att det beror på att något är fel. Önskar verkligen att jag kunde stänga av hjärnan ibland.. Är i vecka 8 enligt mensens första dag men nog snarare i vecka 5 i verkligheten. 

• lillemmy
    Allaredan skrev 2025-10-31 14:56:49 följande:

Hej! 

Bf 16 juni här, men tror att jag kommer att få det flyttat pga oregelbunden mens. Längtar väldigt efter en tredje bebis, har två som är 3,5 och 1,5 idag. Dock är jag lite orolig över att jag inte känner något illamående, jag kände lite i början av veckan men inte sedan dess. Rädd att det beror på att något är fel. Önskar verkligen att jag kunde stänga av hjärnan ibland.. Är i vecka 8 enligt mensens första dag men nog snarare i vecka 5 i verkligheten. 

Hej och stort grattis till graviditeten 🥳 jag är också beräknad 16/6 , jag har samma problem som dig ja hade också illamående som höll i sig från i söndags tills i onsdags och sedan tvär försvann allt och nu är jag jätte orolig , jag har ett inbokat ultraljud på tisdag och ja har insett att jag ändå inte kan göra något hur hemskt det än är 😭 men jag hoppas ju såklart att allt är som det ska , och jag håller tummarna för att allt är som de ska för dig med ❤️
  • lillemmy

Jag beklagar verkligen så oerhört 😭💕 håller tummarna för er oavsett Vad ni väljer att göra sedan ❤️
  • Angelica198607

Var iväg & tog blodprov idag och det visade att jag har låg sköldkörtel. Bm har inte hunnit ringa mig idag så får vänta över helgen innan det troligtvis blir medicin. Men är så otroligt nervös att detta ska orsaka missfall då det stod att chansen är stor så länge man inte behandlar. Är i v6+3 idag. Nån annan som har samma problem? Men nu faller många pusselbitar på plats varför jag mår/mått som jag gör. 

• Allaredan
    lillemmy skrev 2025-10-31 22:11:46 följande:
    Hej och stort grattis till graviditeten 🥳 jag är också beräknad 16/6 , jag har samma problem som dig ja hade också illamående som höll i sig från i söndags tills i onsdags och sedan tvär försvann allt och nu är jag jätte orolig , jag har ett inbokat ultraljud på tisdag och ja har insett att jag ändå inte kan göra något hur hemskt det än är 😭 men jag hoppas ju såklart att allt är som det ska , och jag håller tummarna för att allt är som de ska för dig med ❤️
    Tack snälla! Håller alla tummar att du ser ett pickande hjärta på tisdag ❤️❤️ Denna väntan är hemsk.
  • Anonym (Daisy)

Har mått lite illa till och från senaste dagarna och inatt kom första spyan. Jag är glad för alla symptom men bodde över hos mina föräldrar som har sitt sovrum vägg i vägg med badrummet  så det var lite jobbigt (de vet inget ännu). Såklart bjöd de även på ädelostar och salami med vin på kvällen, kändes såå uppenbart att bara ta några digestive och en kopp te istället haha. 

Jag har inskrivning på spec mvc på fredag så har bokat in ett privat ultraljud på torsdag, orkar inte tanken på att sitta hos BM och planerarna graviditeten om det skulle vara så att den inte lever? har inte haft någon mer blödning och inga tecken på att det avstannat då håller tummarna!

• lillemmy

Hej, tänkte bara uppdatera er, jag var på ultraljud idag där man kunde se en bebis som motsvarade vecka 8+3 med synligt pickande hjärta, nu håller jag tummarna på att detta går vägen och jag är så tacksam över att ja fick se att allt såg bra ut just nu 🥹🥰 önskar er alla samma lycka ❤️

• Anonym (Daisy)
    lillemmy skrev 2025-11-04 09:34:36 följande:

Hej, tänkte bara uppdatera er, jag var på ultraljud idag där man kunde se en bebis som motsvarade vecka 8+3 med synligt pickande hjärta, nu håller jag tummarna på att detta går vägen och jag är så tacksam över att ja fick se att allt såg bra ut just nu 🥹🥰 önskar er alla samma lycka ❤️

Grattis, vad skönt då kan du slappna av nu! 😀
Svar på tråden BF Juni 2026 &#x1F495;