• Arvindan

BF Juni 2026 💕

Har väntat på en junitråd men är otålig så nu öppnar jag en 😊

Äntligen plussat efter att ha försökt bli gravid i 3,5 år. Har en femårig dotter som kom till naturligt och utan svårigheter. När vi nu försökt med syskon upptäcks att jag inte ägglossar pga PCO. Stimulering med tabletter och letrozol leder till ett plus i april förra året som visade sig vara ett utomkvedshavandeskap. Nu startade vi upp IVF i september och plusset visade sig i vecka 3+6. Nu är vi på 4+2 och hoppas det fortsätter hela vägen. BF 250609. Någon annan som har plussat och vill följas åt?

• Svar på tråden BF Juni 2026 💕
  • Anonym (Första)

Hejsan, jag är bf 28juni men har nu fått lite könningar/stickningar/molande inget som gör ont utan bara ett litet obehag mot högra äggstocken/ledaren och är nu livrädd för utomkveds 😱 har bokat in privat ultraljud på söndag men tiden går i ultrarapid .
    Någon som upplevt samma men att det inte varit någon fara?

• Anonym (C)
    Anonym (Första) skrev 2025-11-12 08:32:12 följande:

Hejsan, jag är bf 28juni men har nu fått lite könningar/stickningar/molande inget som gör ont utan bara ett litet obehag mot högra äggstocken/ledaren och är nu livrädd för utomkveds 😱 har bokat in privat ultraljud på söndag men tiden går i ultrarapid .

Jag har absolut känt så lite mer åt ett håll ibland och det har inte varit någon fara. Men det är alltid skönt att kolla så att allt är som det ska ❤️
  • lillemmy
    Anonym (Första) skrev 2025-11-12 08:32:12 följande:

Jag hade liknande och det va bara en tom äggblåsa ❤️ håller tummarna för dig ❤️
  • Anonym (Tredje)

Hej. 
    Jag behöver råd ang när vi ska berätta. Jag jobbar på en mottagning där kvinnor sniffar fram graviditeter snabbt. Har dock lyckats hålla denna hemlig. 
    Har inskrivning den 8/12 och F-tul 10/12. Efter de kommer alla kunna se i bokningar att jag är gravid. 
    Frågan är när ni skulle berättat för familjen att bebis kommer? Vi åker till Thailand den 11/12 och har därför inte möjligheten att berätta innan vi åker om vi inte typ skickar sms. 

Barnen har inte heller fått veta ngt vid det laget. 
    Ska man bry sig att kollegorna vet innan familjen? ????
    Hur skulle ni gjort?

• Anonym (Första)
    lillemmy skrev 2025-11-12 09:38:03 följande:
    Jag hade liknande och det va bara en tom äggblåsa ❤️ håller tummarna för dig ❤️
    Hade du några känningar i övrigt i livmodern?
    Jag har ju vanliga symtom från livmodern också, varit mest där, vara dom senaste två gånger jag haft känningar mot äggstock
  • lillemmy
    Anonym (Första) skrev 2025-11-12 15:24:36 följande:
    Hade du några känningar i övrigt i livmodern?
    Jag har ju vanliga symtom från livmodern också, varit mest där, vara dom senaste två gånger jag haft känningar mot äggstock
    Exakt jag hade även mensvärk i livmodern i början
  • Anonym (Första)
    lillemmy skrev 2025-11-12 15:39:02 följande:
    Exakt jag hade även mensvärk i livmodern i början
    Fy bubblan! Ja detta gjorde inte att tiden gick fortare fram till ultraljud 😱
    Så himla oroligt och rädd att de ska sitta fel 😢
  • Anonym (Första)

Ingen fara på torpet. Fick en tid idag klockan 9 och bäbis sitter rätt, mäter 8.8 och hjärtat pickar 😭

• lillemmy
    Anonym (Första) skrev 2025-11-14 09:44:59 följande:

Ingen fara på torpet. Fick en tid idag klockan 9 och bäbis sitter rätt, mäter 8.8 och hjärtat pickar 😭

Åh va kul att höra, stort grattis 🥳 Vilken vecka mätte bäbis?💕
  • Anonym (Första)
    lillemmy skrev 2025-11-14 11:39:46 följande:
    Åh va kul att höra, stort grattis 🥳 Vilken vecka mätte bäbis?💕
    Tror han sa 7+1 minns inte riktigt va alldeles för lättad och överväldigad för att ta till mej de han sa i övrigt ????
  • lillemmy
    Anonym (Första) skrev 2025-11-14 17:55:56 följande:
    Tror han sa 7+1 minns inte riktigt va alldeles för lättad och överväldigad för att ta till mej de han sa i övrigt ????
    Åh va skönt , 💕 
Svar på tråden BF Juni 2026 💕