• Arvindan

BF Juni 2026 💕

Har väntat på en junitråd men är otålig så nu öppnar jag en 😊

Äntligen plussat efter att ha försökt bli gravid i 3,5 år. Har en femårig dotter som kom till naturligt och utan svårigheter. När vi nu försökt med syskon upptäcks att jag inte ägglossar pga PCO. Stimulering med tabletter och letrozol leder till ett plus i april förra året som visade sig vara ett utomkvedshavandeskap. Nu startade vi upp IVF i september och plusset visade sig i vecka 3+6. Nu är vi på 4+2 och hoppas det fortsätter hela vägen. BF 250609. Någon annan som har plussat och vill följas åt?

• Svar på tråden BF Juni 2026 💕
  • Granen123

Bokade in mig på ett privat vul idag för att förhoppningsvis få se och få bekräftat hjärtslag innan jag reser bort i ett par veckor. Och mycket riktigt, fick se hjärtat slå och den mätte 6+3, helt i enlighet med mina egna beräkningar 🥹😍😍😍

• CS12

Hade första läkarbesöket idag inkl vul. Liten plutt med pickande hjärta, vilket man är tacksam för i detta läget. Ändock skeptisk, blev tillbakaflyttad 12 dagar? nytt BF 22/06. Får se om vi kommer dit. :)

• Anonym (BFjuni)
    LLW skrev 2025-10-29 06:52:18 följande:
    Wow! vilken chock det måste vara. Har du barn sedan tidigare? 
    Det är första barnet, eller ja, barnen 😁 men väldigt orolig och nervös
  • Anonym (BFjuni)
    Anonym (C) skrev 2025-10-29 10:02:01 följande:
    Wow vad häftigt! Kan tänka mig att det är en skräckblandad förtjusning. ❤️ Vilken vecka är du i?
    Jag har genomgått 8 fulla veckor idag, de såg ut som båda växte och båda hade hjärtslag så jag hoppas de går vägen.. men jag har läst mycket tråkigt med tvillingar så man är bra orolig nu fram till KUB
  • Anonym (W)

Jag träffade läkare idag och det syntes ingenting i livmodern, varken foster eller spår av en graviditet.., blev rätt snabbt ta blodprover och prat om utomkvedshavandeskap? jag är i total chock och tårarna bara rinner.. Jag önskar er andra all lycka till! 

• LLW
    Anonym (W) skrev 2025-10-30 15:23:09 följande:

Jag träffade läkare idag och det syntes ingenting i livmodern, varken foster eller spår av en graviditet.., blev rätt snabbt ta blodprover och prat om utomkvedshavandeskap? jag är i total chock och tårarna bara rinner.. Jag önskar er andra all lycka till! 

Nej fy vad tufft! Usch jag beklagar, vilken tomhet du måste känna :( Stor kram till dig, hoppas det inte är utomkvedes så att du slipper ev operation. 
  • LLW

Imorgon har jag ultraljud bokat 10:30. Är i vecka 6+5 då och förväntar mig se en tom hinnsäck. Har en sån stark magkänsla att det här är en ofostrig graviditet igen.. Kan inte ens föreställa mig att få se hjärtslag. Idag började jag må illa, vilket jag brukar ha börjat gjort för en vecka sen i alla andra av mina graviditeter. Så det känns som att hcg har utvecklats för långsamt för att ge symtom. Vill bara få det överstökat nu känner jag. Dessa veckor är vidriga på alla sätt. 

• Anonym (Tredje)
    Anonym (W) skrev 2025-10-30 15:23:09 följande:

Beklagar, vet hur tufft det är när man får höra att det inte finns ngt ❤️
  • Anonym (Tredje)

Är det fler som mår rätt bra i början av dagen, svullnad och illamående pekar runt middagstid och på kvällarna mår man lite illa men är sååå hungrig men kan inte äta? 
    Borsta tänderna är det värsta jag gör på hela dagen och kräks lätt då. 

Har ni några tips? Försöker småäta men illamåendet försvinner liksom inte. Tycker det sitter med svullnaden 

• LLW

Hemkommen från sjukhuset nu, där jag fick mitt sjunde missfall bekräftat. Hade det på känn i och med bristen på symtom. Hinnsäcken var pytteliten och fostret hade inga hjärtslag. Är bokad för skrapning på måndag. 

så nu ska jag bara sudda bort den framtiden. Försöka tänka om. Sluta drömma. Jag tror inte det blir fler barn för oss, som jag känner nu slutar resan här. Nio små liv har vuxit i min mage men endast två har överlevt.. 

önskar er andra ett stort lycka till <3 

Svar på tråden BF Juni 2026 &#x1F495;