LLW skrev 2025-10-27 13:34:10 följande:
Förstår dig helt <3 det här är min åttonde graviditet, och jag har alltid varit helt knockad av illamåendet vid det här laget. Tagit alla möjliga mediciner men inget har hjälpt, och denna gång mår jag bara pyttelite illa om jag inte ätit på några timmar. Sen har jag ju fått 6 missfall, så i mitt fall betyder ju inte symtom att något är rätt, men avsaknaden känns ändå oroande.. Vad skönt för dig att få komma in imorgon och titta. Håller tummarna för dig! Jag ska boka in ett tills i slutet på veckan. Är i 6+1 idag så vill vänta ett par dagar till, men är inställd på att det är en ofostrig graviditet igen :(
Fy sjutton, jag har själv gått igenom två missfall och tyckte att det var oerhört jobbigt. Håller verkligen tummarna att det går vägen för dig denna gång ❤️❤️❤️
Tiden jag bokat imorgon avbokades - tydligen gjorde de inte vul där, bara ul från 8+0. Men jag hade ju verkligen snöat in mig på detta, så spontanbokade en tid på en annan mottagning nu samma eftermiddag istället. Fick se en liten liten plutt med hjärtslag och daterades till 6+2 med bf 19 juni precis enligt mina egna beräkningar ❤️ Nu hoppas jag att den stannar ❤️