BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Positivt ägglossningstest idag på cykeldag 16 🙏
Vi myste både i måndagskväll och igårkväll, får bli mys både idag och imorgon också! Hade ni täckt upp mer ännu fler dagar eller räcker det? ❤️
Är ni ömma i magen vid ägglossning? Det drar och ömmar på vänster sidan och gjort i typ tre timmar nu.
Fick positivt ägglossningstest imorse.
Blir ni ömma? Får ni molvärk? Känner ni ingenting? Vet ju att det är så individuellt då vissa inte känner av sin ägglossning alla medans vissa gör det. Bara lite nyfiken på vad ni har för upplevelser ☺️
Är ni ömma i magen vid ägglossning? Det drar och ömmar på vänster sidan och gjort i typ tre timmar nu.
Blir ni ömma? Får ni molvärk? Känner ni ingenting? Vet ju att det är så individuellt då vissa inte känner av sin ägglossning alla medans vissa gör det. Bara lite nyfiken på vad ni har för upplevelser ☺️
Ja jag brukar vara öm i magen vid ägglossning, det brukar också vara mestadels på en sidan.Började i tisdags 18/11 för min del på höger sida, mest under några timmar i tisdags men har fortsatt även efter det? och undrar om det kan bero på att ägget inte släpper, eller om det kan vara så även om ägglossning skett.
Varit svårt att veta exakt när min ägglossning är men tror det var igår eller i onsdags. Ska testa mer noggrant med ägglossningstest nästa månad om det inte blir något nu!
4/12 - Zozoi
Då är jag igång med ÄL tester sen några dagar! Hade lite längre mens efter kemiska missfallet förra månaden. Vi har tappat ivern att mysa, när det känns så planerat och vi båda är jätte trötta nu denna mörka å kalla period!
Jag hoppas verkligen jag kommer ägglossa denna månad!!
Hej,
Ny i tråden här, vi har försökt ett tag men ingenting ännu. Vill ha någonstans där man kan skriva av sig med personer som går igenom samma sak. Mensen kom idag så ingen bebis Än
Har BIM 20/12
Har en menscykel på 27-29 dagar. Idag på menscykel 12 och ingen ägglossning i sikte.
Har ätit munkpeppar och rosenrot denna månad. Är rädd att cykeln har blivit rubbad. Hade lite spottings igår. Aldrig haft det förut innan ägglossning. Någon med erfarenhet av detta.
Har testat med äg test varje morgon sedan 5 dagar bakåt och var negativ. Brukar alltid få utslag på morgonen.
Blir sjukt stressad av detta.
Har en menscykel på 27-29 dagar. Idag på menscykel 12 och ingen ägglossning i sikte.
Har ätit munkpeppar och rosenrot denna månad. Är rädd att cykeln har blivit rubbad. Hade lite spottings igår. Aldrig haft det förut innan ägglossning. Någon med erfarenhet av detta.
Har testat med äg test varje morgon sedan 5 dagar bakåt och var negativ. Brukar alltid få utslag på morgonen.
Blir sjukt stressad av detta.