BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Välkomna alla nya som hittat hit! 😊
Nu har jakten efter ägglossningen börjat. Jag har en fråga angående ägglossningstester. Ni som brukar testa med clearblue lila/rosa digitalt. Tar ni alltid med morgonurin eller tar ni eftermiddag när man hållt sig ett visst antal timmar?
Man har hört så mycket olika angående lh-tester och när man ska testa. Har läst att lh ökar mer under eftermiddag och att det därför är bättre att testa på eftermiddagen.
Välkomna alla nya som hittat hit! 😊
Nu har jakten efter ägglossningen börjat. Jag har en fråga angående ägglossningstester. Ni som brukar testa med clearblue lila/rosa digitalt. Tar ni alltid med morgonurin eller tar ni eftermiddag när man hållt sig ett visst antal timmar?
Man har hört så mycket olika angående lh-tester och när man ska testa. Har läst att lh ökar mer under eftermiddag och att det därför är bättre att testa på eftermiddagen.
Jag har bara hunnit testa med CB lika ÄL-tester vid förra ägglossningen och försöker på första barnet, så har inte så mycket erfarenhet än hehe.
Men jag tog på morgonen för på mitt som jag har hade jag läst nedan. Men CB verkar ha olika tester så kanske beror på vilket man har.
?De högsta nivåerna av östrogen produceras när du sover. Därför är det viktigt att använda den första urinen efter den längsta perioden av sömn för att mäta Hög Fertilitet. Testa inte mer än en gång per dag eftersom urinkoncentrationen ofta är utspädd senare under dagen och detta kommer att påverka din basnivå och kan leda till att Hög Fertilitet visas tidigare än väntat.?
Hej! Hoppar in här igen också ❤️
försökt över 1 år nu med ett utomkvedshavandeskap i januari. Det blev på andra försöket och naiv som jag var så trodde jag att det skulle gå snabbt när vi väl fick börja försöka igen, men här är vi nu på 9e försöket efter operationen och inget händer.
MEN, är faktiskt lite taggad igen för på tisdag ska jag få spola äggledaren (har bara 1, då den andra opererades bort). Så jag hoppas det ger mig lite svar. Och om inte det går nu i December så kommer vi nog ansöka om fertilitetsutredning i januari.
Är så trött på att ingenting händer 🙈 Stort lycka till alla denna månaden! ❤️
4/12 - Zozoi
6/12 - Anonym (Elen)
7/12 - Lavi
9/12 - Vallmo93
9/12 - Elly
13/12 - Labella9
14/12 - Nemi
16/12- Otålig!
35 år. Fyller 36 år tidigt nästa år. Har 2 barn, 8 och 12 år.
Försökt sedan april 2025 med tredje barnet. Fick ett kemiskt missfall förra månaden (fick gravid på 2 stickor sen försvann det)
Vet inte om iPhone gör att det blir koder i dessa meddelandena. Ni får gärna redigera listan åt mig!
Vet inte om iPhone gör att det blir koder i dessa meddelandena. Ni får gärna redigera listan åt mig!
Hej💕
Är 37 år, har två barn sedan tidigare (3 och 5 år). Det här blir tredje försöket för ett tredje barn. Hade tänkt att helt pausa tanken på ett tredje barn då chanserna nog är sämre pga medicin som sambon tar, men vi testar ändå.
4/12 - Zozoi
4/12 Anonym4042
6/12 - Anonym (Elen)
7/12 - Lavi
9/12 - Vallmo93
9/12 - Elly
12/12 - Tjej90sve
13/12 - Labella9
14/12 - Nemi
16/12- Otålig!
Hej💕
Är 37 år, har två barn sedan tidigare (3 och 5 år). Det här blir tredje försöket för ett tredje barn. Hade tänkt att helt pausa tanken på ett tredje barn då chanserna nog är sämre pga medicin som sambon tar, men vi testar ändå.
4/12 - Zozoi
4/12 Anonym4042
6/12 - Anonym (Elen)
7/12 - Lavi
9/12 - Vallmo93
9/12 - Elly
12/12 - Tjej90sve
13/12 - Labella9
14/12 - Nemi
16/12- Otålig!