molly50 skrev 2026-05-01 13:43:16 följande:
Ja,det håller jag med dig om. Och jag medger att även jag har hamnat i tjafas,även om jag har börjat lära mig att avsluta det.
Men just de två brukar kunna tjafsa sönder trådar med flera sidor med totala OT-inlägg.
Och jag håller också med dig om att det bästa är att ignorera.
Men det är lättare sagt än gjort när man försöker hitta inlägg som rör ämnet i en intressant tråd bland dessa bådas tjafsinlägg.
Dessutom tycker jag det är respektlöst mot TS.
Och då tycker jag att man kan säga till.
Börjar det inte bli tragiskt och älta detta nu?
För det är bara du och par andra som håller det i liv, och inget av vad som påstods existerar just nu.
Anonym (Mmm) skrev 2026-05-01 14:13:36 följande:
Vem är förvånad? Så fort de dyker upp i en tråd så är den fördärvad.
Saklighet och fakta är viktigt, hade du haft koll så hade du insett hur många fel denna användare gett och TOTALVÄGRAR erkänna felen.
Anonym (M.) skrev 2026-05-01 14:20:57 följande:
Har aldrig sett någon saklighet eller fakta skriven av dig. Var är dessa inläggen som du påstår finns?
Då har du inte läst många inlägg.
Är det du som brukar vara tyst som graven och när man ger just saklighet och fakta?
Kan ju finnas mer M. , så därför jag undrar, så om det är du, så har du redan den erfarenheten.
Och är det du, så måste man ställa sig frågan om hur du redan glömt.
Ge mer tummar ned nu, älskar dom och berättar så mycket och när det används för saklighet och fakta, men med ren nonsens ja, där berättar det väl inte mycket alls.
Men ser framför mig en person bakom en mobil/dator, som blir arg och sur och nu ska minsann ge igen och ger tumme ned 

Får mig att skratta varje gång.