EpicF skrev 2026-01-30 19:08:20 följande:
klyban skrev 2026-01-28 14:21:59 följande:
Och det är då på det inlägget, så existerar inga svar.
Och de andra inläggen så har du inte med det som ledde fram till det otroligt konstiga om vad forumet är och varför de inte skulle veta det och när det sade vara fel att det är visst många tonårsflickor här.
Dock förstår jag att du inte svarar, och för du inte kan berätta vad det betyder ens.
Nu har du fått svar många gånger, till och med en länk med svar.
Att du inte kan läsa är ditt problem. Svar har du fått.
Nej, du har aldrig svarat på vad du menar med den frågan och med dessa tre inläggen till.
Det är lugnt, förstår att du har målat in dig i ett hörn, för vi hörde ju ovan hur enkelt att det var att ge länk, och här fungerar givetvis inte visa endast-länk, men du hoppades du kunde smita undan.
Men frågan kvarstår:
Anonym (Wrath) skrev 2026-01-24 10:16:03 följande:
för det är roligt finns massa tonårstjejer som tror att det betyder något fast en riktig man bryr sig inte
Anonym (Självgoda) skrev 2026-01-24 10:27:43 följande:
Lär nog inte finnas så mycket tonårstjejer här..
Anonym (Wrath) skrev 2026-01-24 10:57:04 följande:
hihi vad fel du har
EpicF skrev 2026-01-24 11:43:07 följande:
Har du missat vad familjeliv är för forum?
Och vad skulle det vara, att det inte skulle finnas så mycket tonårstjejer här?
Och pga vad familjeliv är för forum?
Så menar du att användare har rätt eller fel?
Och rätt som att det finns en en hel del tonårstjejer eller inte, vi alla undrar vad frågan har för betydelse.
Och när du använder ord som har "du missat".
Var citerat inlägg har citerat ovanstående, utom det första som inte har citerat någon.
Intressant, svar kommer aldrig, är det rätt eller fel det du svarade på?
Så upp till bevis nu och så enkelt det var att ge länk och där du faktiskt svarat på detta inlägg som jag presenterat för dig ett par ggr nu, men ingen av dessa har fått svar än.
Men ja, du svarat på när jag ställt frågan om din fråga enbart, men nu när vi har med hela skeendet så får din fråga en helt annan betydelse, och det är därför du inte klarar av att svara och för du hamnat i ett läge du måste ge mig rätt ser det ut som.
Eller är det så enkelt att du svarat på något och inte fattar det allra minsta vad det var.