EpicF skrev 2026-01-26 20:57:59 följande:
Ja, eller skriva att ålderspannet på
familjeliv.se är runt 13/24 till 60+. Same skit
Finns ingen som helst logik när spannet enligt dig skulle vara 13-65, precis som du inte kan bestämma dig
EpicF skrev 2026-01-26 20:59:15 följande:
Det är mycket möjligt att även 10-åringar hänger på familjeliv. Så kanske istället ska säga att ålderspannet är från 0 till 200år. Då får vi med alla åldrar.
SÅ du tror det finns tvåhundraåringar på familjeliv, så intressant.
EpicF skrev 2026-01-26 21:00:34 följande:
Jag skriver inte under anonymt. Finns ingen vits med då jag oavsett är helt anonym. Vad klyban gör har jag ingen aning om.
Påpekar dina fel som du aldrig klarar av att erkänna eller be om ursäkt för.
Och dina största är om vattkoppor smittsamhet och att du inte har en susning vad en luftburen smitta är och inte ens efter vi var flera som berättade för dig att du hade fel, så vägrade du och fortsatte hävda samma sak.
Vattkoppor fick du ge upp, för där fick du en massiv vägg mot dig och undrade vad du höll på med.
Och luftburen smitta var först år senare som du kom med en dålig ursäkt du hade läst det i media.
Och lät en lekman berätta för dig att du hade fel, inga av dessa gigantiska felen och som utbildad inom sjukvård och omsorg har du än idag bett om ursäkt för.
Utan du skyller ifrån dig på vad du läst i media, dock oerhört intressant att du inte ens efter folk sade till dig att det är fel, så klarade du av att rätta till det.
Och där ska ni veta där kom extremt många tummar ned på detta och dessa stora felen som vägrades erkännas.