Anonym (Självgoda) skrev 2026-01-27 06:41:49 följande:
Det har nog fått nedtummar för att många tycker det är en löjlig sak att gnälla på och låta sig påverkas av. Att folk har olika åsikter och att man inte kan få ryggdunkar för allt man skriver är något man får lära sig leva med.
Det är ju en minisak, men också rätt intressant sak att starta en tråd om, och vad som driver det.
EpicF skrev 2026-01-27 12:41:45 följande:
Nu skrev jag tog 13/15 till 60+, vilket innebär att det är 60 och uppåt, långt över 65.
Jösses, en 5 åring hade förstått men inte du!
klyban skrev 2026-01-27 05:30:37 följande:
SÅ du tror det finns tvåhundraåringar på familjeliv, så intressant.
Hört talas om ironi?
Vad är det du egenligen pratar om?
Det är återigen inte mitt fel att WHO hade fel från början. Det är lätt hänt och inget ovanligt. Och nej, jag var inte läst i media. Vill man ha fakta så ska man läsa firksning, inte vad aftonbladet skriver.
Ironi i skriven form fungerar sällan utan massiva texter eller smileys som antyder det var just dåligt skämt.
EpicF skrev 2026-01-27 12:44:35 följande:
VI undrar inte. DU undrar.
Du får tolka "ålderspann mellan 13/15-60+" som du vill. Vull du tolkar det som att det inte finns tonåringar här så gör du det. Vill du tolkar 60+ till max 65 så gör du det.
Ser ingen nytta att ge två åldrar, varför inte skriva 13-63/65år?
Men det är lika konstigt att skriva det med.
Än mer intressant vad din fråga betydde.
Men det jag lärt mig när du skriver så konstiga saker, det är att du kör "du kommer ändå inte förstå" och just för du alltid vet att du aldrig klarar av det.
Och den älskade du med dina fel i COIVD-19 tråden, och förekommer även med andra och för du inte klarar av att erkänna här blev det visst fel.