klyban skrev 2026-01-28 14:18:59 följande:
Inget svar.
EpicF skrev 2026-01-27 14:43:16 följande:
Och var har jag skrivit 13/14-63/65?
Jag har skrivit 13/14-60+. 60+, dvs 60 år och uppåt. Varför upprepar du något du redan fått svar på?
Inget svar.Inget svar
För förtydliga, inget svar på nämnda inlägget och det som ledde upp till frågan från användaren.(Så ingen tror att det var något annat.)
Anonym (....) skrev 2026-01-29 07:33:09 följande:
Det är så barnsligt när folk markerar mot en INDVID på det sättet. Och även uteblivna lajks kan ju användas på det sättet. Ibland ser man i en helt okontroversiell tråd, hur folk har tummat ner en viss medlems inlägg och/eller tummat upp alla utom hans/hennes.
Då blir det så tydligt att det inte handlar om innehållet i inlägget - jag pratar som sagt om helt oskyldiga ämnen nu, som inte kan väcka några starka känslor - utan om att visa att man inte gillar personen. Och det är VUXNA MÄNNISKOR, de allra flesta föräldrar, som är här. Hur ska de kunna uppfostra sina barn till vettiga, hänsynsfulla människor?
Nu använder inte jag facebook, men för ett gäng år sedan tog inte de bort tummar upp och ned?
Och eller kanske är tillbaka?
Sett på youtube att en del klipp går det bara ge tumme upp fattar jag det som.
Så antingen ger du en tumme upp eller inget alls.(Eller så har jag bara sett fel, är ju inget jag tittar på direkt.)
Har gett en tumme upp en gång, och det var för se om det blev en mer tumme efter trycket, som om det inte skulle det, men vart lite nyfiken.
Sen dess inga upp eller ned där heller, förstår liksom inte vitsen med dom.
Dock ler jag var gång när jag råkar se dom, som ovan här där det finns en del som försöker inbilla sig det betyder något.(Tänkt på att jag ler var gång...., det borde ge dom mer betydelse
)