• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • molly50
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-20 15:17:16 följande:
    Försök inte vända det här mot mig. Du har pratat runt frågan i ganska många inlägg nu och undvikit svara ja eller nej.  Är det så svårt att bara svara på om det är för din egen skull eller inte? Om det är för att du själv ska ha det bra som du tänker på? Det behövs inget mer än ett ja ett eller nej.
    Jag har redan svarat att det kan vara av egoistiska skäl. Men det kanske du har missat.
    Oavsett så avslutar jag diskussionen här med dig då vi ändå inte kommer någonstans.
  • Anonym (.m.)
    molly50 skrev 2026-02-21 19:25:00 följande:
    Jag har redan svarat att det kan vara av egoistiska skäl. Men det kanske du har missat.
    Oavsett så avslutar jag diskussionen här med dig då vi ändå inte kommer någonstans.
    Jo jag vet att du skrev det, och när jag svarade på det så förtydligade du att det var ett kanske. Så det är alltså inget definitivt eller tydligt svar från dig utan du väljer att lämna det lite svävande.
  • Anonym (Kajsa)

Avsluta m kollegan såklart, hon kan ju inte ha en hållhake på dig och komr isf skvallra förr lr senare i vilket fall.Ta ansvar och berätta för sambon ; bära lr brista.

• Agda90
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-21 19:42:56 följande:
    Jo jag vet att du skrev det, och när jag svarade på det så förtydligade du att det var ett kanske. Så det är alltså inget definitivt eller tydligt svar från dig utan du väljer att lämna det lite svävande.
    Så i din värld är det svart eller vitt som gäller?
  • Anonym (.m.)
    Agda90 skrev 2026-02-22 11:06:28 följande:
    Nej, det behöver inte vara svartvitt, kan såklart vara flera anledningar tex, eller olika mycket av varje anledning som man har. Men jag själv är såklart medveten om ifall jag har några själviska motiv till mina krav på andra människor, om de egoistiska bakomliggande motiven finns där (i någon grad)  eller om de inte finns alls
  • Anonym (.m.)
    Agda90 skrev 2026-02-22 11:06:28 följande:
    För övrigt så verkar det snarare vara du som har en värld där svart eller vitt gäller. Trycker man "visa endast" på dig och läser dina inlägg till TS, finns ingen brist på svartvita uttalanden.
  • Meddelande borttaget
  • Agda90
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-22 12:01:13 följande:
    För övrigt så verkar det snarare vara du som har en värld där svart eller vitt gäller. Trycker man "visa endast" på dig och läser dina inlägg till TS, finns ingen brist på svartvita uttalanden.
    För övrigt, varför ska jag tumma på mina värderingar när ts beter sig som ett äkta rövhål och gör något som kan skada en person för reseten av hennes liv?
    Han kunde inte hålla k*ken i byxan och du anser att.ts sambo ska blunda för det för att livet kan vara tufft för en nyfötlöst kvinna. 
    Tror du på allvar att det är bra för en bebis om en kvinna bokstavligen gör våld på sig själv för att den perosn som hon litade mest på beter sig så vidirgt?

Det är bland det mest korkade jag har läst! Så kom inte med pekpinnar om hur jag är för jag skulle aldrig råda en person att skada sig själv - vilket du gör!
  • Anonym (.m.)
    Agda90 skrev 2026-02-22 12:08:50 följande:
    För övrigt, varför ska jag tumma på mina värderingar när ts beter sig som ett äkta rövhål och gör något som kan skada en person för reseten av hennes liv?
    Han kunde inte hålla k*ken i byxan och du anser att.ts sambo ska blunda för det för att livet kan vara tufft för en nyfötlöst kvinna. 
    Tror du på allvar att det är bra för en bebis om en kvinna bokstavligen gör våld på sig själv för att den perosn som hon litade mest på beter sig så vidirgt?

Det är bland det mest korkade jag har läst! Så kom inte med pekpinnar om hur jag är för jag skulle aldrig råda en person att skada sig själv - vilket du gör!
    Tumma på värderingar, har jag sagt att du ska det? Jag har inte sagt någonting om det där, så du behöver inte fråga mig om vad du ska göra, jag konstaterade bara att det i själva verket är DU som har fällt svartvita uttalanden tråden igenom, på tal om att ha en värld där svart eller vitt gäller.

Nej, det stämmer inte, jag har inte gett någon rådet att skada sig själv, det enda råden jag gett är till TS som handlade om att han skulle försöka prata med personen, ingenting om att skada sig själv så det där är ren lögn.
  • Agda90
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-22 14:21:48 följande:
    Tumma på värderingar, har jag sagt att du ska det? Jag har inte sagt någonting om det där, så du behöver inte fråga mig om vad du ska göra, jag konstaterade bara att det i själva verket är DU som har fällt svartvita uttalanden tråden igenom, på tal om att ha en värld där svart eller vitt gäller.

Nej, det stämmer inte, jag har inte gett någon rådet att skada sig själv, det enda råden jag gett är till TS som handlade om att han skulle försöka prata med personen, ingenting om att skada sig själv så det där är ren lögn.
    Du ska nog ta och läsa dina inlägg! Dina ord var att sambon som blev bedragen skulle stanna med den otriogna skitstöveln så länge bebisen är liten.
    DET är att ge råd till någon att skada sig själv!

Jag har sett tillräckligt med vänner som har blivot så totalt svikna genom otrohet att de har gått sönder både fysiskt och psykiskt!

Jag vet inte i vilken inhuman värld du lever i men vi som lever i verkligheten skulle aldrig råda en kvinna att göra våld på sig själv genom att stanna hos en man som valt att bedra henne!
  • Anonym (.m.)
    Agda90 skrev 2026-02-22 18:05:41 följande:
    Du ska nog ta och läsa dina inlägg! Dina ord var att sambon som blev bedragen skulle stanna med den otriogna skitstöveln så länge bebisen är liten.
    DET är att ge råd till någon att skada sig själv!

Jag har sett tillräckligt med vänner som har blivot så totalt svikna genom otrohet att de har gått sönder både fysiskt och psykiskt!

Jag vet inte i vilken inhuman värld du lever i men vi som lever i verkligheten skulle aldrig råda en kvinna att göra våld på sig själv genom att stanna hos en man som valt att bedra henne!
    Nej, det är inte sant, det har inte jag skrivit. Har inte gett sambon något råd om hon borde stanna (läser hon ens tråden?) 

Du har nog blandat ihop mig med någon annan skribent i tråden.
  • Albinmalte
    molly50 skrev 2026-02-19 21:15:59 följande:
    Inte lika stort svin som dig som väljer att ligga med henne bakom din sambos rygg. Du är den som är i ett förhållande.
    Men dessa ord du använder nu gör mig än mer övertygad om att detta inte är sant då det påminner starkt om en tidigare TS som startade trådar om samma ämne och använde sig av samma ordval.
    Hur vet du att inte min kollega är i ett förhållande?

Som sagt sluta ljug och väx upp. Men du kanske behöver en smäll i rumpan för att fatta.
  • Albinmalte
    molly50 skrev 2026-02-20 12:46:12 följande:
    Det är helt och hållet ditt eget val så sluta skylla ifrån dig.

Du är den sista som ska säga åt andra att växa upp och vara ärlig. Du borde lyssna på ditt eget råd.
    Väx upp och var ärlig mot din sambo. Annars får vi hoppas att din älskarinna gör det.
    Om jag gör det val jag vill göra så blir jag avslöjad vilket inte får hända.

Lilla du, jag är betydligt mognare än vad du någonsin kommer att bli. Jag är ärligare en vad du någonsin kommer att bli.

Varför är du så elak att du hoppas att min kollega ska avslöja mig?
  • molly50
    Albinmalte skrev 2026-02-24 20:05:17 följande:
    Hur vet du att inte min kollega är i ett förhållande?

Som sagt sluta ljug och väx upp. Men du kanske behöver en smäll i rumpan för att fatta.
    Det vet jag såklart inte. Men det kanske du kan berätta?
    Oavsett så gör ju inte det ditt snedsteg bättre. Två fel gör inte ett rätt.

Jag tycker du ska ta till dig av dina egna råd istället. Jag är förmodligen dubbelt så gammal som dig.
    Albinmalte skrev 2026-02-24 20:11:22 följande:

Lilla du, jag är betydligt mognare än vad du någonsin kommer att bli. Jag är ärligare en vad du någonsin kommer att bli.

Anledningen till att jag hoppas att du blir avslöjad är för att jag tycker du förtjänar det. Du beter dig som ett svin.
    Om du är så ärlig som du påstår och tycker att du inte gör fel så är det väl bara att berätta för din stackars sambo vad du håller på med.
    Men nu tvivlar jag på att detta är sant så jag tänker inte slösa mer tid och energi på dig.

• Albinmalte
    Agda90 skrev 2026-02-22 12:08:50 följande:

Sluta kalla mig för ett rövhål. Varför skulle jag ha kuken i byxan så länge för? 
  • Albinmalte
    molly50 skrev 2026-02-24 20:18:09 följande:
    Det vet jag såklart inte. Men det kanske du kan berätta?
    Oavsett så gör ju inte det ditt snedsteg bättre. Två fel gör inte ett rätt.

Jag tycker du ska ta till dig av dina egna råd istället. Jag är förmodligen dubbelt så gammal som dig.
    Albinmalte skrev 2026-02-24 20:11:22 följande:

Anledningen till att jag hoppas att du blir avslöjad är för att jag tycker du förtjänar det. Du beter dig som ett svin.
    Om du är så ärlig som du påstår och tycker att du inte gör fel så är det väl bara att berätta för din stackars sambo vad du håller på med.
    Men nu tvivlar jag på att detta är sant så jag tänker inte slösa mer tid och energi på dig.
    Hon är i början av ett förhållande tyvärr vet jag inte vem det är annars kunde jag gjort likadant mot henne.

Jasså du är gammal Men är mer omogen.
    Jag är inte den enda som är ett svin i detta fall. 

Som sagt du snackar massa skit
Svar på tråden Sambo är gravid