-
Min sambo älskar jag överallt annat och hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad? -
Svar på tråden Sambo är gravid
-
Ja, det kanske hon gör men hon visste att jag var upptagenAnonym (.m.) skrev 2026-02-14 19:12:49 följande:Din kollega kanske känner sig utnyttjad?
-
Det förstår jag.Anonym (Ll) skrev 2026-02-14 19:24:27 följande:Om min sambo hade varit otrogen idag hade jag förmodligen velat jobba på att försöka förlåta honom(beroende på omständigheter osv givetvis), men om han hade varit otrogen under någon av mina 3 graviditeter hade jag troligen lämnat honom direkt. Att vara otrogen när ens partner är i sin mest sårbara tid nånsin, nä usch. Gör ditt samvete en tjänst och berätta för din sambo så hon vet vad det är för en hon skaffar barn med.
-
Har jag redan gjort, sa att hon bara var några knull för migAnonym (.m.) skrev 2026-02-14 19:13:34 följande:försök prata med henne -
Det är dig som har partner som har ansvaretAlbinmalte skrev 2026-02-14 20:18:15 följande:Ja, det kanske hon gör men hon visste att jag var upptagen -
förrutom att jag är trogen så är jag underbarAnonym (Ll) skrev 2026-02-14 19:24:27 följande:Om min sambo hade varit otrogen idag hade jag förmodligen velat jobba på att försöka förlåta honom(beroende på omständigheter osv givetvis), men om han hade varit otrogen under någon av mina 3 graviditeter hade jag troligen lämnat honom direkt. Att vara otrogen när ens partner är i sin mest sårbara tid nånsin, nä usch. Gör ditt samvete en tjänst och berätta för din sambo så hon vet vad det är för en hon skaffar barn med.
-
Ja, och jag var kåt och behövde knullaAnonym (Hm) skrev 2026-02-14 20:22:13 följande:Det är dig som har partner som har ansvaret -
Ja säger du så till henne då är det inget konstigt om hon känner sig utnyttjad. Så här kan du ju inte prata med henne om du vill att hon ska hjälpa dig. Du uttrycker dig vulgärt och oempatiskt, behandla henne som en människa iställetAlbinmalte skrev 2026-02-14 20:19:17 följande:Har jag redan gjort, sa att hon bara var några knull för mig -
Hon har vart tydlig med att hon inte vill hjälpa mig så lätt. Jag är bara ärlig mot henne, jag har sett henne som sexobjekt.Anonym (.m.) skrev 2026-02-15 11:24:45 följande:Ja säger du så till henne då är det inget konstigt om hon känner sig utnyttjad. Så här kan du ju inte prata med henne om du vill att hon ska hjälpa dig. Du uttrycker dig vulgärt och oempatiskt, behandla henne som en människa istället -
Ja, kanske på grund av ditt dåliga beteende mot henne. Det går att vara ärlig utan att bete sig otrevligt och utrycka sig stjaskigt. Behandla henne bättre. Men du verkar inte så intresserad av att ändra dig. Så varför frågar du i trådstarten om hjälp med vad du ska göra? Vill du inte göra något annorlunda så får du väl ta att hon avslöjar dig då.Albinmalte skrev 2026-02-15 12:37:19 följande:Hon har vart tydlig med att hon inte vill hjälpa mig så lätt. Jag är bara ärlig mot henne, jag har sett henne som sexobjekt. -
Varför ska jag behandla henne bättre en vad hon förtjänar? Hon ska inte lägga sig i andras förhållandenAnonym (.m.) skrev 2026-02-15 12:52:16 följande:Ja, kanske på grund av ditt dåliga beteende mot henne. Det går att vara ärlig utan att bete sig otrevligt och utrycka sig stjaskigt. Behandla henne bättre. Men du verkar inte så intresserad av att ändra dig. Så varför frågar du i trådstarten om hjälp med vad du ska göra? Vill du inte göra något annorlunda så får du väl ta att hon avslöjar dig då.